Odstąpienie od umowy.

31 Sie 2010, 18:58

No zakup samochodu to istna bomba zegarowa. Kupiłam samochód w rozliczeniu oddałam swój stary plus dopłatę. Dziś nabywca mi dzwoni, że był u mechanika i coś tam poważnego wykryli o czym ja go nie poinformowałam. Twierdzi, że go oszukałam. Ja nie znam się na samochodach a zamianę sam nabywca mi zaproponował, określając jej warunki. Ja na nie przystałam. Nabywca był poinformowany, że ja w mój samochód nie inwestowałam, robiłam tylko to co koniecznie niezbędne. On wystawił fakture vat marża na swój, na mój była umowa cywilnoprawna. Ja nie wiedziałam o usterce i zaproponowałam mu odstąpienie od umowy skoro czuje się oszukany. Po prostu pozamieniamy się z powrotem dokumentami skoro nikt jeszcze niczego nie przerejestrował. I tyle. Nie wiem tylko jak wycofać fakturę vat. Ona ma księgową więc pewnie mu podpowie. Ja chciałabym też to wiedzieć. Może ktoś mi podpowie?
Pozdrawiam wesoło i z wdziękiem;-)
alixia
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wielkopolska
Prawo jazdy: 01 01 1990
Auto: Toyota Yaris
Silnik: 1,0
Paliwo: Benzyna

31 Sie 2010, 21:26

czy w umowie cywilnoprawnej byl zapis ze stan techniczny auta jest znany nabywcy? przewaznie w umowach jest taki paragraf i wtedy nie moze ci nic zrobic jesli sie nie zgodzisz na odstapienie od umowy
wujekk87
Początkujący

Miejscowość: Sosnowiec

31 Sie 2010, 22:30