REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Dokładnie masz klimatronik dwustrefowy więc posłuchaj czy przy zmianie ustawień zimne/ciepłe słychać działanie silniczka? Szczególnie z tej strony co nie działa regulacja.Kao napisał(a):Co do ogrzewania to pewnie padł silniczek od klapek, (częsta usterka)
To raz, a dwa jeżeli prąd będzie należy sprawdzić maty grzewcze czy nie są spalone. Tu należy sprawdzić obwód maty grzewczej i można to najczęściej zrobić podpinając się multimetrem pod jej wtyczkę pod fotelem. Nie wiem jaka dokładnie powinna być rezystancja tych mat ale jak będą uszkodzone to na pewno będzie widać.Kao napisał(a):Jeżeli chodzi o fotele to weź miernik i sprawdź czy w ogóle dochodzi prąd do włącznika
Cichy1104 napisał(a):na koniec egr czy przegonienie auta zalatwi problem?
Nie pomoże... EGR otwiera się przy stałym obciążeniu np. na trasie ale pozostaje zamknięty podczas przyspieszania. Generalnie na trasie jak już jest dosyć mocno zabity nie oczyści się. Lepiej go zdjąć i porządnie wyczyścić z całego nagaru.Kao napisał(a):Co do EGR to nie sądzę aby pomogło przegonienie ale napewno nie zaszkodzi.