siara94 napisał(a):Wziąłbym a4. Wysoki komfort jazdy, dobra kultura pracy silnika, niska awaryjność i pełen ocynk. Wielowachaczowe zawieszenie ma także passat, więc skoro się tego obawiasz to wybierz omegę. Aktualnie nawet jak już padnie to zawieszenie koszt nie jest tak wysoki jak 3-4 lata temu. Silnik 1.8t na niższych obrotach jest bardzo oszczędny, a jak chcesz troszke depnac to wyzsze spalanie wynagrodza ci swietne osiagi
![Wink ;)]()
Brat ma A3 1.8T i z tym, że ekonomiczny jak sie nie depta to kit...
Przy naprawde bardzo ale to bardzo delikatnej jezdzie w cyklu mieszanym minimum to 9l, jak krecisz wysoko to pod 15:), w trasie jak zapniesz te 100km/h na 6 biegu to pali tak koło 8l.
Zresztą wystarczy poczytac na pewnym forum "chip tuningowym" 1.9TDI i 1.8T i szczerze nie widziałem tam nikogo kto by zszedł 1.8T ponizej 8L w jakimkolwiek cyklu.
Więc ja bym raczej był za silnikiem 1.9TDI niz 1.8T jesli zalezy Ci na taniej jezdzie, bo srednio to 1.9TDI spali 2 razy mnie paliwa i nie trzeba się będzie męczyc w jazde 70km/h na ostatnim biegu w miescie.