Witam.Tym razem mam takie pytanie do Was forumowicze. Chciałbym w takiej Astrze wymienić silnik o oznaczeniu X14NZ na większy o poj. 1.6 o oznaczeniu X16NZ Czy trzeba wymienić coś więcej niż komputer?
Chce wymienić bo w tym 1.4 coś głośno stukało zaraz pod głowicą.Dużej częstotliwości metaliczny stukot.
[ Dodano: Nie Mar 07, 2010 21:49 ] Czy jest możliwe aby sworznie stukały w tłokach
DAWID-89RW napisał(a):Chce wymienić bo w tym 1.4 coś głośno stukało zaraz pod głowicą.Dużej częstotliwości metaliczny stukot.
Pewnie tłoki uderzają o zawory - albo tak jak piszesz sworznie w tłokach się wyrobiły albo nalezy wyregulować luz na zaworach.
Jęśli chodzi o przełożenie większego silnika - to może dojść jeszcze skrzynia biegów i oczywiście inne podzespoły silnika.
Wydaje mi się że nie opłaca się przekładać silnik. W papierach muszą być zmiany no i wypadałoby skrzynie od 1.6 dać żeby przełożenie było lepsze dla tego silnika. Ja pobawiłbym się z głowicą w tym silniku co masz. Może popychacze zaworów się kończą i klepią.
Import aut z Japonii: niezawodność, oszczędność i technologia w jednym Europejscy i również polscy kierowcy coraz częściej decydują się na zakup auta z Japonii. Mowa tu nie tylko o luksusowych samochodach europejskich marek, ale także autach JDM, a więc stworzonych z myślą o tamtejszym ...
Volvo V40 R-Design - sportowa odmiana nowego modelu Na targach motoryzacyjnych w Paryżu po raz pierwszy zostanie zaprezentowana sportowa odmiana nowego modelu Volvo V40 - R-Design. Auto ze zmienionym zawieszeniem i topowym silnikiem T5 o mocy 254 KM, będzie rywalizować ze ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.