Witam,
jestem poczatkujacym w dziedzinie motoryzacyjnym wiec jesli napisze jakaś glupote to prosze o wyruzomialosc.
Przy normalnej jezdzie samochodem temperatura silnika na wskazniku waha sie w granicach 90-95, przy bardziej ostrej jezdzie gdy temperatura podchodzi pod 100 stopni nastepuje wrzenie i plyn podchodzi w zbiorniczku pod sam korek, przy czym w czasie normalnej jazdy jest odpowiedni poziom plytnu, te cisnienie wypycha plyn przez przeciete wezownice przy montazu LPG, jesli korek jest nie dokrecony to caly plyn wycieka spod korka. jesli chodzi o wentylator to sie nie wlacza.dopiero jesli temperatura przekroczy 100stopni to wlacza sie ale mam wrazenie ze to chyba za pozno.czym to moze byc spowodowane?
Mam tez inne pytanie. do zbiorniczka wyrównawczego
tuz przy gorze dochodzi cienka rurka z chlodnicy, nie zaobserwowałem zeby kiedykolwiek tamtędy płynął plyn chlodzacy, do czego ona sluzy?
Moze macie koncepcje na rozwiazanie tego problemu?
Pozdrawiam