OPEL ASTRA 1993-nagłosnienie

18 Mar 2009, 20:29

Witam. Jest to moj pierwszy post na tym forum i chcialem zaznaczyć że jestem troche zielony w tych tematach. moj problem jest nastepujacy:
ostatnio przejąłem po ojcu samochód opla astre 1,4i 1993 rocznik-sedan. Mniejsza o to...w aucie jest jeszcze stare radio na kasety...ktore nie odbiera nowsze stacje z wielkimi zakloceniami-np.radio eska. chcialem sie zapytac czy jest to wina radia czy tez moze anteny ? Druga sprawa....glosniki zamontowane sa fabryczne-w przednich drzwiach i sa fatalne, basu nie ma w ogole a jak sie pusci glosno muzyke to wszystko buczy...i chcialem sie zapytac jakie glosniki będą najlepsze by zamontowac je w przednie drzwi bez zadnych zmian w tapicerce ?? chodzi mi o jakies głosniki z w miare dobrym basem i ogolnie zeby grały jako tako. Nie wiem jakie głosniki moge tam zamontowac tym bardziej,że na allegro w dziale głosniki widze rózne wymiary tych głosnikow i nie wiem w jaki rozmiar celowac ..druga sprawa jak wyglada montaz takich glosnikow ? tzn jak sie zdejmuje tapicerke i jak te kable wszystkie polaczyc z radiem ??
wiem,że to moze sie wydawac dla was temat z przedszkola, ale jak juz mowilem jestem zielony w tym temacie i wszelka pomoc mile widziana
Z gory dziekuje :) :) :) :)
maniursko
Nowicjusz

Miejscowość: siemianowice śląskie

02 Kwi 2009, 20:53

Mi się wydaje, że to wszystko wina radia. Brak basów, zakłócenia. Miałem tak samo w samochodzie mojej mamy :) Wymieniłem radio i gra elegancko ;) nie trzeba było wymieniać ani anteny, ani głośników ;p a te głośniki oplowskie (orginalne) są z reguły dobrej jakości- znaczy się dźwięk dobry mają ;)
A tapicerkę to wydaje mi się, że trzeba najpierw odkręcić wszystkie te plastikowe części( rączka i klamka oraz rygielek) i tapicerkę wypiąć z zaczepów jeśli nie ma żadnych śrubek z boku ;p