W związku z tym, iż jestem zielony w sprawach mechaniki samochodowej jak i elektryki(elektroniki), piszę tutaj do was. Mianowicie, mam kilka pytań dla osób z większym bagażem doświadczeń jak i zasobem wiedzy.
1. Centralny zamek. Drzwi z kluczyka otworzę tylko ze strony kierowcy. Mimo, iż posiadam centralny nawet w bagażniku, to w moim 3-drzwiowym potworze nie mogę otworzyć drzwi ze strony pasażera oraz bagażnika prosto z kluczyka(Tylko po odblokowaniu zamków od strony kierowcy).
To wszystko dzieje się, gdy otwieram(bądź nie

Zapasowym, który widać, że jest dorobiony, też próbowałem. Nic z tego.
1/2. Pilot. Nie mam pojęcia czy ten centralny jest oryginalny czy też nie, nie znam się, nie wiem jak sprawdzić, nie wiem też, czy te Astry z mojego rocznika wychodziły z centralnym. Ale chciałbym jeszcze zapytać o pilot do tego centralnego. Pilota takiego nie posiadam, lecz chciałbym wiedzieć, czy takowy był. Jeżeli zamek jest oryginalny, to czy pilot powinien być?(PS Posiadam pilot do alarmu(chyba), ale o tym za chwilę).
Czy mógłbym do samego wspomagania dokupić pilot, z jakimś... nie wiem... modułem? Jeżeli tak, to prosiłbym o konkrety oraz najlepiej dodatkowo o jakąś pomoc w postaci linków-> Zrób to sam, montaż dla ZIELONYCH.
2.Autoalarm. Mianowicie, alarm sprawdzałem prostym sposobem. Zamknąłem kolegę w środku i kazałem mu krzyknąć do mikrofonu znajdującego się pomiędzy wewnętrznym oświetleniem. Działa. Jednakże, gdy próbuję z pilota ten alarm wyłączyć to nic się nie dzieje. Zero. Pilot jak nieżywy, a żywy, ponieważ baterię ma sprawną(Sprawdzałem miernikiem), dioda się świeci gdy nacisnę jeden z dwóch przycisków, lecz nic poza tym. Może ma jakiś chory organ i potrzebuje przeszczepu albo eutanazji? Niestety nie znam się, więc nie mam pojęcia czy ten alarm jest oryginalny, czy zakładany razem z centralnym. Nie wiem(jak sprawdzić?!) z jakiej firmy on jest, jedyne co na tę chwilę potrafiłem zrobić, to zdjęcia pilota.