Opel astra f problemy z paleniem

30 Lis 2007, 17:45

mam tego typu problem ze jak odpalam astre na gazie jak jest zimna to za pierwszym razem zapali ale jak jej nie przegazuje i mi zgasnie to potem bardzo długo musze ja meczyc zeby ja znowu zapalic od czego to moze zalezec prosze o pomoc
nikos1
Nowicjusz

• 30 Lis 2007, 17:55

Myśle że należy wymienić filtry gazu.
    tomss20
    tomss20
    Początkujący

Miejscowość: kraków

30 Lis 2007, 18:02

:x A ja myślę, że zapalać TRZEBA na benzynie, chroniąc w ten sposób reduktor i akumulator.
    fordon

30 Lis 2007, 18:05

tylko jest taka sprawa ze pomka od paliwa nie dziła mi na wolnych obrotach
    nikos1
    Nowicjusz

30 Lis 2007, 18:11

:D A w zbiorniku benzyny - ile zwykle jej masz? Pompka pewnie dogorywa, gdy nie jest chłodzona przepływającą przez nią benzyną... :wink:
    fordon

30 Lis 2007, 18:16

jezli jest bardzo mało benzyny to moze dziłac zle bo ja tak tankuje ze mi sie poza rezerwe wskazówka nie podnosi a jestem młodym kierowcom
    nikos1
    Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Raport: Fakty i Mity rynku samochodów używanych
      Rynek samochodów używanych w Polsce od lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W 2024 roku zanotował znaczące ożywienie, osiągając najwyższy poziom aktywności od 2021 i wzrost o 31% w porównaniu do 2023. Wybór ...
      Jak bezpiecznie parkować? Niebezpieczeństwa parkowania!
      Parkowanie to jedna z podstawowych umiejętności, jakie kierowca powinien nabyć w czasie kursu nauki jazdy. Jednak nawet gdy ktoś wykona ten manewr prawidłowo podczas egzaminu, nie ma pewności, że będzie w stanie równie ...

30 Lis 2007, 21:26

:D Musisz się przemóc wewnętrznie i zatankować podwójnie - jak w barze whisky. Poziom rezerwy, to zwykle do 8l rozłożonych "płasko" po dnie zbiornika. Wyobraź sobie - ja jestem staaarym kierowcą, ale dla mnie każde kolejne auto znaczyło więcej, niż żona niekiedy. Jak spalisz pompkę benzyny, to dopiero będzie ból, a zima dopiero puka... 8)
    fordon