Na początek oględziny, spasowanie szpar, czy nie ma różnic, czy śruby mocujące nie były ruszane (np. przednie błotniki są wymienialne), do tego miernik grubości lakieru:
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
żeby sprawdzić w jakim stanie (oryginalna czy nie) jest powłoka lakieru
itd ... o tym można książkę napisać
![Wink ;)]()
Google pomoże:
https://www.google.dk/search?q=jak+spra ... e&ie=UTF-8Jak błotnik był robiony to czy był wspawany inny, czy też tylko powierzchownie, miernik powinien to sprawdzić. Do tego oględziny nadkola, warto by też było od spodu sprawdzić te rejony (z jakiegoś podnośnika, kanału).
Klapa tylna - śruby mocujące sprawdzić, czy wymienili całą klapę, miernikiem przelecieć jakie ma wartości, bo widać gołym okiem, że szpary między klapą a błotnikiem z lewej i prawej strony są różne, jak i dookoła lampy (z jednej odstaje, z drugiej przylega):
https://img38.otomoto.pl/images_otomoto ... -opel-.jpgi
https://img37.otomoto.pl/images_otomoto ... -opel-.jpgPoza tym przebieg ... wierzysz na słowo?