quel napisał(a): Jedynie 1.7 cdti i 2.0t mogą sprawić większe problemy.
A o skrzyniach M32 kolega coś może słyszał..?
O wałkach w głowicy w zwykłym 1,8-140 KM..? O układzie zapłonowym o cewce w tym silniku??
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
quel napisał(a): Jedynie 1.7 cdti i 2.0t mogą sprawić większe problemy.
JerryLee napisał(a):To co w takim razie polecacie? Bo nie wiem czy tę Astrę w ogóle oglądać po tym, co tu się naczytałem...
no jak nie droga? Tysiączek minimum, za droga operacja żeby kłaść używke.artur73 napisał(a):Przecież to nie jest taka droga i skomplikowana sprawa?
ależ nie, poprostu dzięki takim tematom masz świadomość kosztów jakie musiałbyś ewentualnie ponieść, raczej nie trafia sie tak ze przydarzą Ci się usterki wszystkie wymienione ale w tej cenie można kupić duzo lepsze auta chociazby forda focusa czy Toyote corolleJerryLee napisał(a):Z tego co tu piszecie wychodzi, że ta Astra to najgorszy możliwy wybór.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki OPEL. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne OPEL