Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
nie wcale, szczegolnie z tymi sterownikami i modułami, tylko co przed wczoraj dzwonił do mnie klient "pomóż bo byłem w wulkanizacji zmienić opony i juz nie odpalił" moduł CIM się posypał a tylko co innym znajomym to ogarnialem z 2 miesiące temu, zresztą można dlugo czytać o tych i innych problemach w opelkach. Krótko i na temat, jedziesz i sprawdzasz poza standardem elektryke i ładowanie.quel napisał(a):Astra nie jest w jakiejś grupie ryzyka
Kao napisał(a):Nikt moderatora nie dostał za worek ziemniaków
dokładnie tak jak mówisz tylko jaki jest procent trafienia na ten egzemplarz ktory jest ok i nie sprawi problemów? Zobacz jakie są koszta napraw Opla, ile kosztuje alternator ? Ile naprawa modułu CIM, ile Sterownik? Juz nie wspomne o tym ze są rozwiazania typu wysprzeglik centralny czyli jak pocieknie to skrzynia di zrzutu, silniki benzynowe podjadajace olej. Ja nie twierdzę ze to auto jest źle ale twierdzenie ze jest bezawaryjne i super jest przesadą.quel napisał(a):To, że macie kontakt z jakimiś szrotami nie znaczy, że każdy egzemplarz jest taki sam.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki OPEL. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne OPEL