Opel Astra H - pytanie o raport VIN

10 Lip 2023, 12:39

Dzień dobry,
mam takie pytanie względem raportu, czy jest on w jakiś sposób "podejrzany", tzn. na osi czasu pisze iż został wyprodukowany po rejestracji, w sekcji z przebiegiem była kilkuletnia przerwa w zapisach (udokumentowane na TUV-ach ale trochę się obawiam podrobienia), wszystko inne typu silnik, wyposażenie się zgadza, ale jednak te dwie rzeczy mnie zaniepokoiły, a jako iż jestem świeżo upieczonym kierowcą, no cóż nie mam doświadczenia z zakupami. Z góry dziękuję za odpowiedzi :D
https://www.carvertical.com/pl/raport?i ... 0885015576

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

kitek221
Obserwowany

10 Lip 2023, 15:07

Nie wąchaj spisku, nawet jakby coś było nie tak to jakie to ma znaczenie na stan techniczny, żaden. Czasami błędy e opisach się zdarzają a carvertical też nie jest strona jakąś super świetną.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

10 Lip 2023, 18:10

Ok, dzięki, trochę mnie uspokoiłeś :) . Dzisiaj byłem go tylko obejrzeć, ogólnie wygląda dobrze, jutro jadę jeszcze raz z mechanikiem i na stację. Dzięki wielkie za odp :D
kitek221
Obserwowany

10 Lip 2023, 20:23

A że auto przez rok stało to też nic nadzwyczajnego, są różne historie.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

11 Lip 2023, 08:06

Raport ogólnie bardzo okrojony i trudno o jakieś konkretne informacje ale samochód oczywiście warto sprawdzić z kimś kto choć trochę się zna i ewentualnie jest w stanie coś Nam podpowiedzieć.

Najlepsza w tym raporcie jest informacja o stanie przebiegu: Ostatni znany przebieg: 101 765 km w 2018 roku :mrgreen:
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

11 Lip 2023, 14:37

VIN: W0L0AHL0885015576
Model: Astra h