REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
To by oznaczało że korek jest uszkodzony. Przeważnie w układach chłodzenia w korku powyżej ciśnienia 1,5 bar otwiera się zawór upustowy zabezpieczający układ przed właśnie zbyt wysokim ciśnieniem.irokez941 napisał(a):Gdybym nie odkręcał korka co jakiś czas, to powietrza zrobiłoby się coraz więcej i ciśnienie pewnie rozerwałoby mi któryś z węży układu. (Gdy znajduje się w nich powietrze, to są dość twarde).
Czyli wygląda na to że w jedną strone korek działa prawidłowo i reguluje nadciśnienie ale powinien też regulować pod ciśnienie i tu chyba powinien otwierać się przy około 0,9 bar pozwalając zasysać je do stygnącego układu.irokez941 napisał(a):na rozgrzanym silniku ilość powietrza jaka wyleciała z układu była minimalna ( w porównaniu do ostudzonego silnika).
Raczej to nie to. Zrób sobie prosty test zakręć gaz w zbiorniku i nie przełączaj auta na LPG. Zrób rundkę na benzynie i jeżeli problem wystąpi ponownie to śmiało możesz tą diagnozę odrzucić.irokez941 napisał(a):Z mechanikiem obstawiamy że reduktor od założonego LPG przepuszcza gaz do układu i to zapowietrza, chociaż nie rozumiem dlaczego w tym przypadku korek nie wypuściłby nadmiaru ciśnienia