Opel Campo

05 Gru 2009, 23:33

Ok! Gdyby tak z opcją auto plus przyczepka? Tylko że to auto wtedy miało by być 101% terenówką tak by nie bać się wszystkich dróg, myślę samurai lub vitara? Co ma twardsze podzespoły tak by po wsadzeniu większych kół (prześwit nad mostem) auto nie cierpiało. Z czego da się większy ww. prześwit wykrzesać? :?: Opcja dwu samochodowa.
... byle do 15:00, byle do piątku ...
HUBI
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 237
Miejscowość: www

05 Gru 2009, 23:47

HUBI napisał(a):Ok! Gdyby tak z opcją auto plus przyczepka? Tylko że to auto wtedy miało by być 101% terenówką tak by nie bać się wszystkich dróg, myślę samurai lub vitara? Co ma twardsze podzespoły tak by po wsadzeniu większych kół (prześwit nad mostem) auto nie cierpiało. Z czego da się większy ww. prześwit wykrzesać? :?: Opcja dwu samochodowa.

po co Ci przyczepka w takim pajero II? tam jest takie wielki bagażnik (oczywiście mam na myśli wersję long), że seicento by się zmieściło :mrgreen:
31" zarówno dla samuraja jak i vitary
pocieszny napisał(a):
Karson napisał(a):benzin or diesel? jak Pb+LPG to daj znać, kolega ma takiego :wink:
chętnie diesel
ale V6 ma duuzo jadu ;) wiela by chciał? jakie modyfikacje?

lift 2 cale na Dobinsonie z tyłu, przód podkręcone drążki, BFG MT 33/10,5. Wizualnie auto bez rewelacji ale chyba z potencjałem. woła koło 18kzł, myślę, że by można ponegocjować. :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

06 Gru 2009, 00:43

HUBI napisał(a):\myślę samurai lub vitara?
odpuść sobie te 2, do ciągania przyczepki lepiej turbo diesla albo duuużą benzynę V6, V8 :twisted: pajero 2 long będziesz miał i wygodę i wystarczająco mocy do ciągania przyczepy a na wakacje z rodziną też pojedziesz :wink:
silniczki 2,5TD 2,8 TD i 3,0V6 są trwałe i bardzo fajne :wink:
no chyba że chcesz auto do extremu szykować to wtedy krótki patrol :twisted: :twisted: :twisted: i będzie pan zadowolony :wink:
@karson to auto kupuje dziewczyna więc wizualnie musi być OK :twisted: to nie dla mnie czy ciebie gdzie pare wgnieceń które nie wpływają na prowadzenie samochodu nie sprawia problemów :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

07 Gru 2009, 22:03

Ok! wiele mi się wyjaśniło. Jesteście wielcy DZIĘKI :wink:
Karson dla czego:
Karson napisał(a):31" zarówno dla samuraja jak i vitary

Tyle ludzi mota na samurajach, vitary też się trafiają.
Więcej nie piszę bo miało być o Campo a tu temat się rozjechał.
... byle do 15:00, byle do piątku ...
HUBI
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 237
Miejscowość: www

07 Gru 2009, 22:22

już na 31" napędy wytrzymują niezbyt długo, na większych kółkach nie wytrzymują prawie wcale :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

07 Gru 2009, 22:50

Samurai jest za lekki do przyczepki :mrgreen: :twisted:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW Z9 Convertible 2000
    Projekt BMW Z9 Convertible skupia się przede wszystkim wokół wnętrza, które ma ułatwiać podróżowanie i pozwolić kierowcy skoncentrować się na wykonywaniu podstawowych zadań poprzez wykorzystanie technologii ...

07 Gru 2009, 22:52

Karson napisał(a):już na 31" napędy wytrzymują niezbyt długo, na większych kółkach nie wytrzymują prawie wcale :mrgreen:
znaczy dokładnie przedni w witarze i oba w samuraju :mrgreen: dlatego zakłada się stalowe obudowy mostów lub cały przód od GV
a w samim mosty od LJ7 :twisted:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

07 Gru 2009, 22:55

Czyli mam rozumiec ze w samuraiu mosty sa dosc delikatne?? :shock:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

07 Gru 2009, 23:07

samurajsj700 napisał(a):Czyli mam rozumiec ze w samuraiu mosty sa dosc delikatne?? :shock:
dokładnie rzecz biorąc przeguby i półosie, czasem się zdarza wygiąć cały most (pochwe) :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

07 Gru 2009, 23:15

A da sie to w jakis sposob zmocnic i ile by to kosztowalo :?: :idea:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

07 Gru 2009, 23:21

taniej jest wymienić mosty na toyotowe niż wzmacniać oryginały i wymieniać nich podzespoły na wzmocnione.
przeróbka coś kole 10-15kzł z mostami (cena zależy od stanu technicznego mostów).
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

07 Gru 2009, 23:26

a Dzieki :D To czyli czeba uwazac na mosty w samuraiu :shock:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

08 Gru 2009, 09:16

samurajsj700 napisał(a):a Dzieki :D To czyli czeba uwazac na mosty w samuraiu :shock:

a Ty myślałeś, że samuraj to taki debeściak? :shock: :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

09 Gru 2009, 16:26

Karson napisał(a):a Ty myślałeś, że samuraj to taki debeściak? :shock: :mrgreen:
No nie ale jeden
z najlepszych :D
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997