Opel Corsa B 1.4 - Filt Powietrza

06 Maj 2013, 15:20

Witam, mam pytania odnośnie filtru powietrza w moim Oplu. Aktualnie mam podłączony filtr stożkowy, który jest już konkretnie zanieczyszczony (jak na moje oko). Z góry mówię, że jestem zielony na temat samochodów, a chciałbym wiedzieć jak to wszystko w nim pracuje, dlatego co się da to próbuję sam zrobić. Wracając do tematu z racji iż obecny filtr jest zanieczyszczony, postanowiłem kupić nową (starą) obudowę do standardowego filtra i tu pytanie potrzebuje coś jeszcze do tego? Czy już mogę podłączać do silnika? Wiem, że muszę kupić filtr do tego ale co jeszcze? I co to za kabelek czerwony odstaje? Poniżej dodaje zdjęcia. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam ;)
Kod: Zaznacz wszystko
[Aby wyświetlić zawartość tego pola musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
maesey93
Nowicjusz

Miejscowość: Grudziądz
Prawo jazdy: 14 08 2011
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Brak

06 Maj 2013, 17:42

Jak już to masz to podłącz i zobacz czy wszystko gra. Z jednej strony powinno powietrze lecieć dalej do dolotu a z drugiej wpadać do obudowy filtra. Żadnych więcej otworów. Kabelek - jeśli silnik działa dobrze radzę odpiąć (nie odcinać) lub obkleić końcówkę izolacją i na trytytkę gdzieś podwiesić. Kupuj filtr i najwyżej w trakcie podpinania napisz ;). JBC to podpięcie stożka z powrotem to przecież 10 minut.
Vermin
Stały forumowicz

Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

06 Maj 2013, 17:52

Czyli tam gdzie jest ten pusty kwadracik tam nic nie wchodzi? To tak ma być jak jest? Dzięki za odpowiedź ;)
maesey93
Nowicjusz

Miejscowość: Grudziądz
Prawo jazdy: 14 08 2011
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Brak

07 Maj 2013, 03:06

maesey93 napisał(a):Czyli tam gdzie jest ten pusty kwadracik tam nic nie wchodzi? To tak ma być jak jest? Dzięki za odpowiedź ;)