Opel Corsa C 1.0 - 16tys zł - porada

01 Mar 2011, 17:24

Witam, jestem studentem i stanąłem przed opcją kupna auta:
Opel Corsa C
silnik 1.0
rocznik 2007
przebieg 20tys

za kwotę 16tys zł

Auto jest od bliskiego znajomego wiec stan licznika jest ok, auto w stanie idealnym. Poza tym nie muszę brać rat w banku tylko spłacam osobiście (odpadają mi odsetki)

Auto bez dodatkowego wyposażenia, z kompletem opon zimowych.

Co o tym sądzicie? Jak spalanie? Awaryjność?
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi, będą pomocne
Lepikur
Nowicjusz

Miejscowość: Śląsk

01 Mar 2011, 17:33

Jakod znajomego i na raty bez procentów to można brać. Najgorszy tylko ten malutki silnik prawie jak w kosiarce.
fiko7
Stały forumowicz

Miejscowość: Białystok

01 Mar 2011, 18:01

Wszystko pieknie ładnie tylko ten silnik,dynamiki nie ma,głośna praca i woógle porażka :roll:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

01 Mar 2011, 18:30

No tak, ten silnik to mankament, ale chce wiedzieć czy mimo tego nie wzięlibyście tego auta? Juz nawet nie chodzi o moc bo generalnie auto w mieście, a na trasie też nie szaleje...
Lepikur
Nowicjusz

01 Mar 2011, 18:34

Bez wyposażenia z najmniejszym, najgorszym możliwym silnikiem - jak już brać to tylko na handel bo samemu bym się tym nie chciał męczyć...
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

01 Mar 2011, 18:42

Ja też bym tego nie chciał.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0