Jeżeli taki temat już był to z góry sory.
Krótki poradnik.
1. Zrobić zdjęcie wpięcia bezpieczników i przekaźników przed (aby później nie pomieszać)
2. Kupić Kontact Sprey. Ostatnio kupowałem w Castoramie przy dziale samochodowym ok 15 zł.
3. Wyciągnąć przekaźniki i bezpieczniki. Przy okazji sprawdzić sobie miernikiem (ustawić miernik na próbnik przejścia) czy wszystkie są sprawne i czy jakiś nie jest przerwany.
4. Popsikać Kontact Spreyem, całą skrzynkę. Nie żałować, nie bać się od tego jest właśnie Kontact Sprey,. Ja tam wypsikałem pół puszki Odczekać kilka godzin aż odparuje. Powsadzać bezpieczniki i przekaźniki.
Przy sprawdzaniu bezpieczników najlepiej posiłkować się książką serwisową w której opisane są wszystkie bezpieczniki.
Ja np. w miejsce dwóch bezpieczników 5 A miałem wsadzone 10 A. Ot takie odkrycie
Wpięte przekaźniki i bezpieczniki mogą się u was rzecz jasna różnić. Brakujące bezpieczniki to po prostu moduły jak np. klimatyzacja, autmatyczna skrzynia, których moja Corsa nie posiada więc nie ma sensu wpinać tam bezpiecznika.
PS: Dla leniwych. Można popsikać skyrznkę bez wyciagania bezpieczników (przekaźniki wyjąć) jeżeli wiecie na 100% że macie wszystko dobrze wsadzone i niczego nie brakuje.
Proszę admina lub moda o dodanie obrazków na serwer.
Schemat bezpieczników z książki serwisowej:
strona 176:
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
strona 177:
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
strona 178:
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
strona 179:
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Schemat przekaźników i większych bezpieczników.
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]