Opel Monterey Warsztaty

27 Sie 2008, 11:42

Witam...
Ostatno miałem problem z moim montereyem 3,0 .Coś z komputerem .Przejeździłem pół Polski.Nikt nie miał o tym zielonego pojęcia ani sprzętu.Wtrafiłem do Wrocławia ...do serwisu opla montereya i isuzu troopera wjeżdzając do serwisu na placu stało około 20 monterey i trooperów.Odrazu wzieli komputer i podłączyli pod jakiś sprzęt.trwało to około 2godz.wsadzili i potem mój monterey chodził jak nówka mam numer do właściela tego serwisu. polecam
cezary
Cezary
Nowicjusz

Miejscowość: Świnoujście

27 Sie 2008, 13:32

Zalatuje mi tutaj reklamą...

Znam warsztaty we wrocku, w bydgoszczy i kilku innych miejsc w polsce. Jednak ich poziom w wielu wypowiedziach znajomych, którzy się tam "stołują" pozostawia wiele do życzenia... Osobiście tam nie bywałem i nie mam własnego zdania na ich temat - więc zaznaczam, że to opinie zasłyszane (zaczytane)...

Dla jasności - sam nie jestem mechanikiem, nie mam warsztatu (dokładniej sprzedaję komputery i laptopy), mieszkam kilkaset kilometrów od tych warsztatów, więc nie produkuję tego postu jako "plucia na konkurencję"... Sam znalazłem bardzo dobry warsztat z którego jestem zadowolony od jakichś 3.5 roku, jednak jakieś... 750km od Ciebie...
Pozdr
fourup
Nie udzielam porad na PW - tylko forum ogólne!
fourup
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków, Słomniki
Prawo jazdy: 08 01 1999
Auto: Mercedes S124 250D
Silnik: OM602
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1990

27 Sie 2008, 14:02

heh.. też mi zaleciało, tym bardziej, że podany był nr telefonu. ale już nie ma :mrgreen: zobaczymy jaki będzie rozwój sytuacji, wtedy podejmiemy decyzję co dalej :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

18 Sty 2009, 19:37