Witam mam problem z autem gdy jade ciagle sciaga mi go na lewa strone
geometria kol robiona 3x wmienione amortyzatory, drazki i ciagle to samo nic nie daje
nikt nie umie mi powiedziec co jest przyczyna. Samochod jest na oponach zimowych czy to moze byc przyczyna ?? prosze o pomoc
A jaki stan bieżnika na tych oponach, głupie pytanie lecz czy bieżnik jest taki sam i czy ciśnienie w oponach jest równe?, a geometria była robiona kompletna czyli nachylenie i ściągnięcie na zewnątrz lub do środka kuł, nie był czasem bity? bo czasami nie da rady ustawić na zero geometrii a później wychodzą takie heca
robiłęś u komputerowców czy u gości co się znają miałem taki przypadek ostatnio geometria komputerowa x3 wszystko na wydruku zajebiste a kąt odjechany o 5 nie mówiąc że auto było zbieżne na 23 druga sprawa czy amortyzatory masz dokręcone porządnie?? sprawdź czy nie mają luzów
probem rozwiazalem sam jestem mechanikiem nie wykonuje tego zawodu.
po trzech nie udanych probach w serwise ustawienia geometrii i po waszych podpowiedziach kupilem mala poziomice i zmierzylem konty nachylenia kola okazalo sie dosc znacznie przesuniente katy ustawilem wedlug poziomicy a odchylenia kol prawo lewo na oko auto przestalo sciagac ale nie polecam tej metody gdyz w aucie moga byc rozne przyczyny z ktorych nie mozna ustawic geometrii przy pomocy przyzadow poniewarz moga byc uszkodzone wachacze lub jak wczesniej zescie wspominali auto moglo byc dosc mocno uderzone centralnie w srodek auta czyli mogly byc uszkodzone slupki to tyle dizeki narazie
pozdrawiam
Audi PB18 e-tron - samochód sportowy z napędem elektrycznym Podczas Pebble Beach Automotive Week w Monterey w Kalifornii, Audi zorganizowało premierę nowego studium stylistycznego. Czysto elektrycznie napędzane Audi PB18 e-tron to radykalna wizja wydajnego samochodu sportowego przyszłości. ...