Opel Sintra 2.2 nie wkręca się na obroty powyżej 3500

09 Mar 2014, 20:51

Witam ponowniw.Znowu mam problem z moja sintra 2.2td :( Silnik nie wkreca sie na max obroty staje przy 3500 i dalej sie nie kreci a predkosc max to 130-140km na godz. i pali sie check lecz nie zawsze.Prosze poradzcie. lecz praca silnika jest rowna.No i jeszcze maly problem z odpaleniem rano?
Wojtekka32
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: opel sintra
Silnik: 22 td 116KM
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

10 Mar 2014, 20:22

podcisnienia vacum pompy do sprawdzenia, gdzies masz nieszczelnosc
kamilos011
Początkujący
 
Posty: 101
Miejscowość: Biała Podlaska
Prawo jazdy: 10 07 2010
Auto: Bmw E38
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 2001

11 Mar 2014, 10:51

Jak się zaświeca check to podłaczyć się pod kompa i sprawdzić błędy - to najprostsza i najtańsza rzecz od której trzeba zacząć.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

11 Mar 2014, 12:55

Dzieki,diagnoza 100% trafna.Auto odzyskalo swoja moc i kreci sie z powrotem na 5500 obrotow,przyczyna byla przetarta plastikowa rurka prowadzaca od zaworu podcisnienia do vacum a check zgasl i sie nie zapala.
Ostatnio edytowany przez Wojtekka32 11 Mar 2014, 13:04, edytowano w sumie 2 razy
Wojtekka32
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: opel sintra
Silnik: 22 td 116KM
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

14 Mar 2014, 06:51

Ford eskord 1,6 benzyna gaz silnik nie ma pełnej mocy jest za wolny niema zrywu na benzynie i na gazie jest tak samo gdzie szukać przyczyny
czesław
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: ford eskord bolero2
Silnik: 1600
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

08 Cze 2017, 18:31

Witam mam problem z autem oplem sintra 2.2TD. Wkreca sie tylko do 3 tysiecy obrotow. Przewody podcinienia sa dobre. Przeplywomierz jak porusze kostkie to zaskoczy nawet do 4.5 tysiaca obrotow. I jak cos nie zalaczy to wogole nie ma sily,strasznie dymi. Moze ktos cos doradzic ?.
jureczek1234
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 21 07 1991
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: opel sintra
Silnik: 2.2TD
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

09 Cze 2017, 13:22

jureczek1234 napisał(a):Przeplywomierz jak porusze kostkie to zaskoczy nawet do 4.5 tysiaca obrotow.
A jak go odłączysz całkowicie to jaka jest reakcja? Coś się dzieje lepiej, gorzej?
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

09 Cze 2017, 15:45

Jak go od lacze to bardzo dymii wkreca sie zaledwie na 2.5tysiaca.i sil nie ma wogole jechac .
jureczek1234
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 21 07 1991
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: opel sintra
Silnik: 2.2TD
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

09 Cze 2017, 16:20

ok, a sprawdzałeś czy wyrzuca jakieś błędy?

Zawór EGR miałeś kiedyś czyszczony?
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

09 Cze 2017, 16:27

Ciezko powiedziec czy byl czyszczony bo mam ja tydzien . Kupilem ja w takim stanie . Rurki podcisnienia napewno sa zle tez popodlanczane bo widac ze ktos je podlaczyl byle jak . Jak trzymalem noge na gazie a kolega rusza kastka od przeplywomierza to zaskakiwala nawet do 4,5 tysiaca obrotow .i swieci sie caly czas check.
jureczek1234
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 21 07 1991
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: opel sintra
Silnik: 2.2TD
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

09 Cze 2017, 18:05

Rozebralem zawor egr, wyczyscilem . I jak zdjelem ruzy od filtra to jest tylko obodowa filtra w srodku nie ma . A po zdjeciu egr i odlaczenia przewodow podcisnienia , to nadal tylko 3 tysiace obrotow jest ,i przeplywomierz zdjelem na bok tez ale nie odpinalem kostki i bez popraw
jureczek1234
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 21 07 1991
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: opel sintra
Silnik: 2.2TD
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

09 Cze 2017, 20:01

Rozebralem. Egr byl.zasniedzialy . Porozspinalem wszystko wyczyscilem.zlozylem i nadal to samo. Check sie nadal swieci i wkreca sie tylko do tych 3 tysiecy.nie wiem co dalej mam drilogi przeplywomierz ale tylko na 3 pina a ten ma 5 . nie da jakos sie tego obejsc zeby check sie nir palil .?
jureczek1234
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 21 07 1991
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: opel sintra
Silnik: 2.2TD
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

10 Cze 2017, 21:02

Sprawdź czujnik położenia wału korbowego. Miałem to u siebie ze jak skasowałem check i jak się pojawił do ledwo 3 tys obrotów łapał. Czyszczenie czujnika nic nie pomogło, wymiana załatwiła wszystko. I teraz bez problemu wchodzi na obroty.
Stasiwo
Nowicjusz
 
Posty: 9
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Passat b5
Silnik: 2,0 130 km
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

11 Cze 2017, 17:18

A gdzie znajduje sie czujnik położenia wału korbowego.. w oplu sintrze 2.2TD.
jureczek1234
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 21 07 1991
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: opel sintra
Silnik: 2.2TD
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

11 Cze 2017, 20:32

jureczek1234 napisał(a):A gdzie znajduje sie czujnik położenia wału korbowego.. w oplu sintrze 2.2TD.
na dole obok bagnetu olejowego tam gdzie bagnet wchodzi w blok. A zamiast tak zgadywać rozbierać pół silnika i wymieniać pokolei nie lepiej podłączyć pod kompa i zczytac błędy??? Napewno wyjdzie taniej i szybciej
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16705
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4