Witam wszystkich, mam malutki problemik kupiłam sobie nową gałkę zmiany biegów,ale za nic nie umiem sie pozbyć starej(i kręcę i ciągnę a ona wcale nie chce zejść) może ktoś z was wie jak to się ściąga bardzo prosze o pomoc!
Pozdrawiam wszystkich
Gałka niestety jest wbijana.
Trzeba "wyrywać"na chama (często jednak stara gałka idzie w zapomnienie ), spróbuj kluczem francuskim, kręcąc prawo-lewo i do góry.
Acha -to już rozumiem dlaczego kręce kręce i odkręcic nie mogę a walcze z nią już trzeci dzień,nic mi innego nie pozostaje tylko poprosić jakiegoś pożądnego faceta o pomoc bo sama chyba nie dam rady:(
A mam jeszcze jedno pytanko nową gałkę mam na imbus czy ona mi zpasuje(kupiłam pod model auta)
Pozdrawiam
większość gałek wciska się od góry,zostaje jednak trochę luzu, dlatego z boku, lub od czoła, dokręca się ją kluczem imbusowym, tak żeby gałka była sztywna
Opel Zafira B - brak ogrzewania i klapa ciepło / zimno - naprawa Minął jakiś tam czas, a naprawa przyniosła pozytywny rezultat. Działa. Koszt naprawy pomijalny jeśli chodzi o materiały. Klapę dorobiłem z blachy ocynkowanej grubości 1,5 mm. Była gdzieś tam w kącie warsztatu.
Samochody do rajdów, wyścigów i driftu. Jak powstają, czym się różnią? Świat samochodów wyczynowych jest niemal tak barwny i zróżnicowany, jak fauna tropikalnych raf kolorowych. Auta służące do rywalizacji na odcinkach specjalnych i torach możemy jednak podzielić na trzy główne ...
czerepach napisał(a):gra69: Czyli - gałka jest w zasadzie miękka i jak wkręcasz imbus - robi się sztywna, inaczej twardnieje znaczy się? To z czego takie gałki są?
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.