Opel Vectra B po wymianie opon

09 Maj 2009, 10:14

Witam.
Jestem początkującym kierowcą i zbytnio nie znam się na samochodach. Mam problem ponieważ po wymianie opon zauważyłem że się grzeją. Po przejechaniu ok. 15km z przodu (te wymieniane) były ciepłe a z tyłu normalne zimne. Niestety jeżdżąc na poprzednich oponach nawet nie zwracałem na to uwagi. Moje pytanie więc jest takie: czy to problem jak się opony grzeją i jeśli tak to co może być tego powodem??
Pozdrawiam.
Lynch
Nowicjusz

Miejscowość: Polska
  • 09 Maj 2009, 10:30

zakladam ze sa wywazone, jezeli nie zdzieraja sie z jednej strony i nie trzesie kierownicom przy wiekszych predkosciach to chyba ok
    godfather78
    Aktywny

Miejscowość: swarzędz
    Prawo jazdy: 0- 0-1996
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: octavia II
    Paliwo: Diesel
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Automatyczna

09 Maj 2009, 10:34

Tak, były wyważane. Na razie przejechałem na nich tylko 15km i nie rozwijałem większych prędkości więc nie mogę za bardzo ocenić czy ściąga.
    Lynch
    Nowicjusz

Miejscowość: Polska

09 Maj 2009, 10:39

normalnie opony sie grzeja (w ciezarowce lepiej nie dotykac gola reka), zwroc uwage czy nie sa kierunkowe, cisnienie, wywazenie i zbieznosc jak to jest ok to nie masz czym sie przejmowac
    godfather78
    Aktywny

Miejscowość: swarzędz
    Prawo jazdy: 0- 0-1996
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: octavia II
    Paliwo: Diesel
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Automatyczna

09 Maj 2009, 19:28

Gdyby były gorące po nocnym postoju mógłbyś się dziwić! :wink:
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
    Miejscowość: Z prawdy :)

09 Maj 2009, 20:33

Koniecznie sprawdź zbieżność.
    wozki widlowe serwis koszalin Adamires
    adamires
    Początkujący

Miejscowość: World
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?