Ja bym się skupił na tych dwóch:
2.0 Turbo Z20NET (1998 cm³), 175 KM/5500 obr/min, max. moment obrotowy 265 Nm przy 2500–3800 obr/min, wytwarzany 04.2003–07.2008, śr. spalanie 8,7 l/100 km, v-max 230 km/h, 0-100 km/h w 9,1 sek.
1.9 CDTI Z19DTH (1910 cm³), 150 KM/4000 obr/min, max. moment obrotowy 320 Nm przy 2000–2750 obr/min, wytwarzany 03.2004–07.2008, śr. spalanie 5,8 l/100 km, v-max 217 km/h, 0-100 km/h w 9,8 sek.
Radek456 napisał(a):Który jest mniej lub bardziej awaryjny i przede wszystkim zależy mi żeby miał moc od samego dołu
Oba będą jechały podobnie choć wydaje mi się że CDTI będzie niżej ciągnął i będzie sprawiał wrażenie mocniejszego w niższym zakresie obrotów z racji inaczej przechodzącego momentu obrotowego.
Dane które podałem wyżej są według katalogu więc w benzynie w mieście możesz sobie to spokojnie zrobić 2x przy dynamicznej jeździe
![Wink :wink:]()