Opel Vectra - Wycie

19 Paź 2009, 09:13

Witam
Mam taki problem, a mianowicie podczas jazdy bardzo mi coś wyje (huczy) tak jakbym jechał jakimś starem. Podejrzewałem łożyska lecz gdy podjechałem na stacje kontroli pojazdu podnieśli mi tam przód i kręcąc kołami, wprawiając je także w ruch na biegu etc. stwierdzili, że nie będą to łożyska tylko coś w skrzyni. Biegi wszystkie wchodzą bez żadnych problemów, żadnych zgrzytów etc. Przy 40km zaczyna już trochę mocniej huczeć przy 50km już konkretniej. Rozpędzając się i wbijając na luz huk nie ustaje. Czego to może być wina? Jeżeli faktycznie skrzynia co mogło się w niej popsuć (zużyć)? Dodam jeszcze, że ok maj-czerwiec miałem zerwany wahacz i wyskoczyła półoś (lewa strona), czy może być coś z tym związane? Wyleciał jakiś czerwony płyn, ale teraz nie wiem czy to był od wspomagania czy skrzyni biegów (jaki kolor ma olej w skrzyni biegów).
Troszkę się rozpisałem, ale to dlatego, że to mój pierwszy samochód jak i nie jestem kierowcą z doświadczeniem.
PS. rozmawiałem z kolegą, który wymieniał sobie skrzynie biegów, bo też coś mu wyje i o dziwo dowiedziałem się, że też ma tak, że ok 40km zaczyna wyć a przy 50km już konkretnie. Wymienił skrzynię na regenerowaną lepiej chodzi ale dalej wyje wymienił jedną półoś i też wyje, nawet wymienił łożysk
Dziękuję za Pomoc Pozdrawiam Paweł
pawelooo8
Nowicjusz

Miejscowość: zach pom
  • 20 Paź 2009, 18:37

czerwony plyn jest przewaznie od wspomagania a w skrzyni jest taki jak silnikowy a ja bym podejrzewal ze skrzynia chodzi bez oleju
    kamilszczak01

21 Paź 2009, 20:21

kamilszczak01 napisał(a):czerwony plyn jest przewaznie od wspomagania a w skrzyni jest taki jak silnikowy a ja bym podejrzewal ze skrzynia chodzi bez oleju

też jest czerwony w skrzyni :p