OPEL VECTRAA VS PEUGEOT 407 VS FORD FOKUS VS VOLVO V50

25 Cze 2010, 04:59

Witam mam pewien dylemat i możne uzyskam pomoc na tym forum nie wiem co kupić nie znam się dobrze na samochodach , z tych co podałem wszystkie mi się podobają ale chciał bym zaczerpnąć języka u bardziej doświadczonych a więc:

OPEL VECTRA 2007 150KM DO 125tś przejechane Kombi

PEUGEOT 407 SW 2007 136KM DO 100tyś Kombi

Ford Fokus 2008 115KM do 80tyś Kombi

Volvo V50 2006 136KM 125 tys kombi

Zastanawiam się jeszcze na RENAULT LAGUNA 2007 136KM do 100tyś kombi

Jak możecie proszę o rady i może ktoś będzie wiedział w których z powyższych modeli jest montowany ŁAŃCUCH a nie pasek rozrządu DZIĘKI Z GÓRY.
Anubis
Anubis1977
Nowicjusz

Miejscowość: Szczecin

25 Cze 2010, 11:30

Ja polecam Vectrę C... Tylko nie wiem czemu zależy Ci tak na tym przebiegu. Liczy się stan :cool:
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

25 Cze 2010, 12:37

a jak vectra bedzie miala 160 tys to nie zabardzo juz nie ? pewnie nie. tak myslalem
domols1
Początkujący

Miejscowość: Sulechów
Prawo jazdy: 01 01 2001

25 Cze 2010, 12:43

z tym przebiegiem to nie tak do końca ale wydaje mi się ze 40 koła rocznie to i tak dużo nie sadzicie.

[ Dodano: Pią Cze 25, 2010 13:51 ]
no i co macie jakieś propozycje naprawdę nie mogę się zdecydować zaranie myślę OPEL wydaje mi si e chyba jakoś miej awaryjny tylko nie wiem co z reszta czy VECTRA ma łańcuch czy pasek
Anubis
Anubis1977
Nowicjusz

25 Cze 2010, 16:20

Anubis1977 napisał(a):ale wydaje mi się ze 40 koła rocznie to i tak dużo nie sadzicie.

W Polsce może i tak... Ale w Niemczech normalka...
Zobacz ile aut na allegro jest z roku 2007-08 i mają już w okolicach 200 000km... :wink:
Vectra ma pasek... Ale jest autem bezawaryjnym. Wystarczy kupić zadbany egzemplarz i dbać o niego :smile:
BMW E60 530dA