Opinia BMW E46 320d

15 Lip 2011, 19:52

2600 zl za sekwencje brc do r4
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

15 Lip 2011, 23:15

[link do mobile.de wygasł]

[link do mobile.de wygasł]

i zagazować

[link do mobile.de wygasł]

[link do mobile.de wygasł]

albo

[link do mobile.de wygasł]
WiemCoMówięMówieCoWiemDużoWiemWiecDużoMówię
bigboy
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 82
Zdjęcia: 11
Miejscowość: Ratowice

16 Lip 2011, 08:39

Ale byla mowa caly czas o BMW serii 3, taka 520 ma V6 pod maska, za sekwencje BRC do 6 cylindrowca z 1000-1200zl wiecej trzeba dac jak do R4, chyba ze sie w jakigos staga bawic, wtedy az tyle drozej nie wyjdzie, a 540 to v8, jeszcze drozsza instalacja.

Tak czy ianczej szybciej znajdziesz w dobrym stanie 520, niz 320 w dieslu, bo sama roznica przebiegu robi swoje przy 10 letnich autkach, a jak wiadomo diesel robi po 30-40k km/rok na zachodzie bo inaczej diesla sie nie oplaca kupowac im.

O tu masz ceny dla BRC do 4, 6 i 8 garowego silnika:
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

17 Lip 2011, 19:07

Ok nowa instalacja moze na kilka lat zdaje egzamin ale kupic auto z 5 letnia inst. gazowa to sie nie oplaca przeliczyc sobie wydatki roczne to naprawde nie wielka roznica (eksploatacja gazu to
1 czesta wymiana swiec i przewodow
2 regulacje
3 filtry gazu
4 badania 163 zl
5 regeneracje parownika
6 stracony czas

wiec sami sobie przeliczcie czy to sie oplaca kupowac auto z np 5 letnia instalacja
Kochaj i szanuj swoje auto a wzamian sie odwdzieczy:)
kamilszczak00
Początkujący
 
Posty: 162
Miejscowość: Biała Podlaska

17 Lip 2011, 19:22

Pewnie, że się opłaca, koszty eksploatacji takiej instalacji to +~300zł rocznie a na paliwie?
tak dla zobrazowania w przypadku mojego samochodu dzięki instalacji gazowej zaoszczędziłem 32tysiące złotych, licząc różnicę 20zł na 100km.
A koszty jej serwisowania od 6 lat na tym samym pozimie.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

17 Lip 2011, 20:22

Kazdy ma swoje zdanie
kamilszczak01
 
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    Volvo S60 Cross Country
    Volvo swoją ofertę wzbogaci o kolejny samochód typu crossover. Oprócz licznych zmian stylizacyjnych, S60 Cross Country będzie miał powiększony prześwit podwozia o ponad 6 cm w stosunku do zwykłego modelu S60. ...

17 Lip 2011, 20:37

Problem w tym, że nie każdy swoje zdanie podpiera własnymi doświadczeniami.
Dobra instalacja + regularny serwis i można się cieszyć z oszczędności.
Wiadomo, że w jakimś fajnym świeżym samochodzie bądź zabytku LPG to zgrzyt ale w przypadku starego BMW nie widzę żadnych przeciwskazań tym bardziej, że w e46 silniki dobrze go znoszą.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

17 Lip 2011, 21:28

Zasilanie gazowa od paliwowego sie prawie niczym nie rozni dla silnika, troche mocniej glowica jest wysilona czy jej uszczelka, bo temp spalania gazu jest wyzsza od temp spalanie benzyny o jakies 10 stopni i to tyle, nawet jakby mial co 150k km wymieniac silnik, to i tak sie bardziej oplaca jezdzic na gazie niz na PB95... w samej instalacji sie za bardzo nie ma co psuc, filtr gazu 10-20zl, co 15k km wymieniac i jezdzic, raz na rok regulacja za 50zl, przy 100-150k km, zestaw regeneracyjny do reduktora, koszt - smieszne 100zl. Jeszcze moga od biedy pasc wtryskiwacze gazu, ktore sa dosc tanie, a ich czyszczenie czy tam regeneracje tez tania. teraz popatrz przykladowo na koszt utrzymania diesla, padnie turbina i odrazu w plecy 1000-2000zl, pompa wtryskowa to samo, wtryskiwacze CR to samo, dwumas + sprzeglo to samo, lacznie 4000-8000zl?

A badanie techniczne drozsze o 50zl.... juz nie licz tego tak dokladnie bo po przejechniu 200-300km, jestes juz do przodu... kolejne 200-300km i koszt regulacji inst zwrocony, reduktor i jego uszczelnienie wytrzymuje z 100k km...
Ostatnio edytowany przez Czimi, 17 Lip 2011, 21:34, edytowano w sumie 1 raz
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

17 Lip 2011, 21:31

W porównaniu do ~10 letniego w miarę współczesnego diesla koszty są śmiesznie niskie.
Tak dla przykładu, u mnie wymiany wymagał listwa wtryskowa pewnie z powodu LPG jakie są tego koszty w przypadku diesla CR/PD każdy wie a w moim? 150zł za całą listwę, co prawda używaną ale jak na razie nie ma z nią problemów.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

19 Lip 2011, 17:22

witam
ponawiam temat co do opinii na temat bmw e46
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
dzisiaj 2 sedany
z gory dzieki za odpowiedz
ubek18
Nowicjusz
 
Posty: 8
Miejscowość: Rumin