17 Lip 2011, 21:28
Zasilanie gazowa od paliwowego sie prawie niczym nie rozni dla silnika, troche mocniej glowica jest wysilona czy jej uszczelka, bo temp spalania gazu jest wyzsza od temp spalanie benzyny o jakies 10 stopni i to tyle, nawet jakby mial co 150k km wymieniac silnik, to i tak sie bardziej oplaca jezdzic na gazie niz na PB95... w samej instalacji sie za bardzo nie ma co psuc, filtr gazu 10-20zl, co 15k km wymieniac i jezdzic, raz na rok regulacja za 50zl, przy 100-150k km, zestaw regeneracyjny do reduktora, koszt - smieszne 100zl. Jeszcze moga od biedy pasc wtryskiwacze gazu, ktore sa dosc tanie, a ich czyszczenie czy tam regeneracje tez tania. teraz popatrz przykladowo na koszt utrzymania diesla, padnie turbina i odrazu w plecy 1000-2000zl, pompa wtryskowa to samo, wtryskiwacze CR to samo, dwumas + sprzeglo to samo, lacznie 4000-8000zl?
A badanie techniczne drozsze o 50zl.... juz nie licz tego tak dokladnie bo po przejechniu 200-300km, jestes juz do przodu... kolejne 200-300km i koszt regulacji inst zwrocony, reduktor i jego uszczelnienie wytrzymuje z 100k km...
Ostatnio edytowany przez
Czimi, 17 Lip 2011, 21:34, edytowano w sumie 1 raz