Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
To zupełnie co innego jak znasz takie auto od samego początku. Tu autor tematu nie zna tego samochodu od początku.solti napisał(a):Sam wykupiłem z firmy Fiestę, którą znam od 1 km
franccc napisał(a):Ale mnie takie teksty rozwalają? Miałeś kiedyś w ogóle firmowy samochód? Teoria rodem sprzed 20 lat i firmowych aut pokroju seicento van.
a co tak nie jest? są zaniedbane floty i tyle... nikt nie będzie wydawał kasy i tracił czasu żeby dbać o czyjeś auto? Oczywiście pomijam tu temat odkurzania no chyba że dla was to jest właśnie dbalstwofranccc napisał(a):Ale mnie takie teksty rozwalają? Miałeś kiedyś w ogóle firmowy samochód?
Znasz takich ludzi? Ostatnio rozmawiałem ze znajomym ma własne auto ale i jeździ służbowym. O jedno i drugie dba inaczej.solti napisał(a):Myślę, że z autami flotowymi, jak z każdymi innymi. Jak ktoś dba o swoje, to i o firmowe będzie dbać
Miałem, widzę też u znajomych jak to funkcjonuje. Nikt z flotowym autem nie obchodzi się tak jak z własnym które np. ma w leasingu.franccc napisał(a):Ale mnie takie teksty rozwalają? Miałeś kiedyś w ogóle firmowy samochód?
Kao napisał(a):nikt nie będzie wydawał kasy i tracił czasu żeby dbać o czyjeś auto?
Rokiko napisał(a):Znasz takich ludzi? Ostatnio rozmawiałem ze znajomym ma własne auto ale i jeździ służbowym. O jedno i drugie dba inaczej.
franccc napisał(a):Jeśli ktoś dostaje auto na te 3 lata, w którym spędzi masę czasu to w jego interesie nie jest zgruzowanie go w pół roku i dalsza jaza rupieciem. Tym bardziej, że to nie użytkownik płaci faktury za serwis
No właśnie i najczęściej tu chodzi o jak najtańszy serwis Często i oleje są gorszej jakości bo przecież jak taniej tak można to dlaczego nie. Serwisy z reguły są bardzo okrojone dla flot.franccc napisał(a):Tym bardziej, że to nie użytkownik płaci faktury za serwis
Nie przywiązuje wagi większej do tego auta bo i tak dostanie nowe po trzech latach. Pierwszy rok jeździ ostrożniej bo to nowe, w drugim już mu tak nie zależy a w trzecim czeka na nowe auto i obecne ma daleko w poważaniu bo i tak jak coś się stanie to firma zapłaci za serwis.franccc napisał(a):Jeśli ktoś dostaje auto na te 3 lata, w którym spędzi masę czasu to w jego interesie nie jest zgruzowanie go w pół roku i dalsza jaza rupieciem
Rokiko napisał(a):No właśnie i najczęściej tu chodzi o jak najtańszy serwis Często i oleje są gorszej jakości bo przecież jak taniej tak można to dlaczego nie. Serwisy z reguły są bardzo okrojone dla flot.
Przepraszam ale rzeczywistość jest tak ze firmy oszczędzają również na serwisie. Nie mówię o oleju półsyntetycznym ale o syntetyku który będzie tańszy.franccc napisał(a):Oczywiście. Powszechnie wiadomo, że jedziesz na serwis do aso a tam ci montują filtrona i leją najtańszego castrola 10w40.
Nie wypowiadaj się na temat o jakim nie masz pojęcia
Baza z danymi technicznymi samochodów marki SKODA. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne SKODA