06 Sty 2019, 12:10
Stare twarde auto, opinie są zróżnicowowane bo to auto ma juz swoje lata i przebiegi i zaniedbany egzemplarz może przyspożyć sporo problemów no ale to dotyczy każdej marki i modelu ale umówmy się nikt nie kupuje 4.4 w bmw aby sobie spokojnie jezdzić. Tak czy tak M62 to bardzo poprawna i mocno trwała, przebiegi po pół miliona nie robią wrażenia na silniku. Rozrząd nie jest wadą tego silnika, to tak jak w R6 jest dożywotni ale zdarzają się wymiany przy mocno wyeksploatowanych silnikach.
Silnik jest naprawdę twardy, wszystkie możliwe dostępne B44 są swapowane do driftowozów więc teraz sobie wyobraź przez co te silniki przechodzą i dają radę. Można przyczepić się do vanosa ze względu na przebiegi i wiek i tego trzeba pilnować bo za nim mogą się ciągnąć inne awarie np padające czujniki położenia wałków. W poliFcie masz B44TU czyli podwójny vanos. Do tego poci się z pod delka głowic. Szybciej w tym aucie znajdziesz drobne usterki w okół silnika niż w nim samym.
Teraz znalezienie coś z m62 w kwocie poniżej 20 tyś jest ciężko, nawet bardzo ciężko.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika