Opisanie marki Volvo z punktu widzenia klienta użytkownika

11 Gru 2010, 18:28

Dobry wieczór.
Jestem studentką 5 roku i w ramach zajęć "wprowadzenie do infobrokeringu" mamy opisać dowolną markę. Zdecydowałyśmy się z koleżanką na opisanie marki Volvo z punktu widzenia producenta i klienta. W związku z tym mam kilka pytań:
1. Dlaczego wybraliście tą markę samochodów?
2. Z czym się kojarzy nazwa marki?
3. Wybraliście samochód nowy/ używany? Dlaczego taki?
4. Czy obecnie użytkowany samochód jest pierwszym jaki kupiliście czy którymś z kolei?
5. Jeśli którymś z kolei to czy jesteście wierni marce? Tak/ nie? Dlaczego?
6. Jak oceniacie wizerunek marki?

Odpowiedzi proszę wysyłać jako prywatną wiadomość do mnie.
Dziękuję za pomoc.
joanna23
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: kupiony w kraju

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Brąz i czerń - wyjątkowa wersja Lexusa NX
    Lista specjalnych modeli Lexusa robi się coraz dłuższa. Po sedanie IS ze wstawkami w kolorze indygo oraz coupé LC pokrytym specjalnym, zielonym lakierem czas na wyjątkową odmianę Lexusa NX. SUV już wkrótce trafi ...