Opony polonez

15 Gru 2008, 17:33

Hm... nie znam się na niczym. Od razu podkreślam. Tak... Wstaję rano i koła z tłu są na kapciu. Jeden na mniejszym, drugi na większym. Te koło co było na większym zostało wymienione i wyważone. Drugie zostało dopompowane. Zobacyzmy jak jutro sytuacja bedzie sie przedstawiała. Typ z warsztatu powiedział mi abym kupiła nowe. Narazie nie mam kasy na nowe. Jak jadę to mam wrażenie że delikatnie mnie przechyla, kierownica mi ucieka lekko, czyzby trzeba bylo te z przodu też wyważyc? Co zrobic z kołem ktore zdjełam abym mogla je miec jeszcze w razie draki? Napompować i skleić? Ile to bedzie kosztowało? Poradzcie.
koluniek
Nowicjusz

• 16 Gru 2008, 20:15

Każdy producent samochodu określa jakie ma być ciśnienie w kołach z przodu i z tyłu.I do tego ciśnienia należy koła dopompować.A jeżeli powietrze schodzi z kół to uszkodzony jest wentyl(zawór) albo jest jakaś mała dziurka w oponie bądz dętce.Wówczas nalezy jechać do zakładu wulkanizacyjnego i tam zakleją oponę w miejscu gdzie jest dziurka.
    Powodem może tez być stara dętka,która mimo,że nawet jak nie jest dziurawa,to może przepuszczać powietrze.
    Każde koło oczywiście musi być wyważone.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

17 Gru 2008, 12:53

jak są koła bez dętkowe to polecam dętki kupić ja tak zrobiłem , poldek jak troche pojeździ to zaczyna mu powietrze schodzić, czasami wystarczy dobrze w krawężnik przypie..yć i jak są koła bez dętkowe to rano jest jak jest:)
    polonez atu plus 1.6 gli gaz 258000km śmiga aż miło
    zieluch111
    Nowicjusz

20 Gru 2008, 12:47