Opony zimowe do lanosa.

18 Paź 2019, 13:53

Witam. Muszę już powoli myśleć o oponach do mojego nowego nabytki. Jest to Lanos FSO 1.5 100km. Obecnie mam założone jakieś letnie. Jako że jestem nowym kierowcom to wolę podpytać. Jakie opony kupić żeby się nie wykosztowac i żeby w miarę sensownie jeździć. Do pracy 20km dziennie i raz w tygodniu trasa 150km w jedną stronę po autostradzie. Czytałem o różnych oponach, ale dużo tego i wolę podpytać specjalistów :)
Na zdjęciu obecne opony
Xylizkb
Początkujący

Zdjęcia: 2

18 Paź 2019, 14:03

Xylizkb napisał(a):Jakie opony kupić żeby się nie wykosztowac i żeby w miarę sensownie jeździć.
Możesz podać jaki masz budżet na takie opony?
Mając 600zł ja bym celował w Dębicę Frigo 2.
Jak masz trochę więcej tak do około 800zł to już kupisz bardzo dobre opony marki Nokian WR D3 lub Uniroyal MS Plus 77.
Cichy77
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

18 Paź 2019, 14:07

Wogole zapomniałem i
O kwocie. Mam do wydania 600zl. Może do 650zl z dostawą. I jeszcze jedno pytanie bo tu jest dużo spekulacji w necie. Kiedy je zmieniać? Koło zera stopni czy koło 6/7?
Xylizkb
Początkujący

18 Paź 2019, 16:51

Xylizkb napisał(a):Obecnie mam założone jakieś letnie.

A te letnie w jakim są stanie :?: Bo może lepiej kupić wielosezonowe.
I nie napisałeś nic o warunkach zimowych w Twoim regionie, bo w górach to jednak lepiej mieć zimówki, ale tam gdzie śniegu nie ma za wiele, sprawdzą się też opony wielosezonowe.
Zimówki to bym proponował te
[link do Oponeo wygasł]
A jeżeli byś się decydował na całoroczne, to te
[link do Oponeo wygasł]
A kiedy zakładać zimówki? To kwestia indywidualna, ale myślę, że chłodne poranki mogą pojawić się w każdej chwili, więc zbyt długo bym nie zwlekał-ja już jeżdżę na zimówkach :mrgreen:
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984