22 Lis 2007, 11:24
Inaczej - To,co piszę,to jest teoria.Z praktyką bywa inaczej.Przy podłączeniu żarówki w sposób jak napiasał autor,przez żarówkę nie przepływa tak naprawdę napięcie,tylko prąd.I od tego prądu zależy,jaka żarówka się zaświeci.A jaki prąd płynie przez tą żarówke,to zależy od tego jaki to samochód i jakie elementy elektryki lub elektroniki są zamontowane.Pobór pradu z akumulatora może być 0,1 A,a może być nawet 5A.Jeżeli jest 5A,to zarówka np. 60W zaświeci się.Natomiast jak jest 0,1A to ta zarówka już się nie zaświeci,ale może zażarzyć się żarówka 1,2W.Świecenie się tych żarówek zależy tez od instalacjo elektrycznej samochodu,a w szczególności zabezpieczeń odbiorników(np. diody,które również są dobierane do prądu(nie mylić z napięciem).
Tak więc sprawa świecenia tej żarówki nie jest taka prosta.W jednych samochodach może oznaczać jakiś problem(np. za duży pobór prądu z akumulatora na postoju) lub całkiem sprawne auto.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...