REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
szybki napisał(a):Do tego nie patrz na moc liczą się odczucia z jazdy a tu żadne 3,5, 2,0t i r3 z trzema turbinami tego Ci nie dadzą co v8
Bartolekk napisał(a):Zależy co się rozumie przez odczucia z jazdy, ja u siebie nie potrzebuje mieć 4,5 L silnika V8 żeby mieć takie same osiągi, spalając podejrzewam z 4 litry mniej.
Za to turbo to jest konkretne przywalenie w plecy i fajne wstawanie z dołu i niektórzy wolą coś takiego a nie dźwięk w pokaźnym silniku.
Dla mnie turbo zawsze bije na głowę osiągi vs koszty utrzymania, a jeszcze lepiej jakieś R5 turbo czyli coś po środku.
Kao napisał(a):3.2 cdi. Sam teraz szukam cls 500 lub 550 ale sa chore ceny, jak nic ciekawego nie znajdę to skończę na 3.2 cdi
tak jak mówiszOssy napisał(a):3.0 CDI nie 3.2. 3.2 to było R6 w przedliftowtym W211/W209, chociaż wszystkie były sprzedawane jako 320 CDI.