REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Trevor napisał(a):Natomiast na pewno jest to oszczędne auto
Trevor napisał(a):Natomiast na pewno jest to oszczędne auto i ma prosty silnik
Trevor napisał(a):Octavia jest idealna, co tam może się zepsuć? cewka
franccc napisał(a):27KM więcej, auto większe i cięższe a spalanie prawie pół litra niższe.
franccc napisał(a):Raporty spalania
Octavia 1.6/102 8.1L
Avensis 1.8/129 7.7L
27KM więcej, auto większe i cięższe a spalanie prawie pół litra niższe.
Przestańcie pisać, że to vw 1.6 jest ekonomiczne. Pali więcej niż porównywalne silniki u konkurencji a jeszcze jedzie gorzej. Muł i tyle, jedyna jego zaleta to fakt, że jest najmniej najgorszym wyborem jak już coś musisz z vaga kupić
Trevor napisał(a):129 KM (95 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
170 Nm przy 4200 obr/min
parametry dobre na ćwiartkę do kręcenia do odcinki
całe 170 Nm przy ponad 4 tys obrotów ależ rakieta!
A 1,6 vaga ma niecałe 150 Nm no różnica masakryczna!
Trevor napisał(a):Poza tym zobacz sobie na wiek takiej Toyotki przy takim samym budżecie jak Octavia, stan blacharski i podaż tych aut.
Trevor napisał(a): lpg do założenia za grosze a potem spalanie ok 9-10l lpg/100
Trevor napisał(a):Szybki daj Ty sobie chłopie święty spokój.
Auto żeby dobrze jechało musi być czymś napędzane, to coś nazywa się moment obrotowy, Avensis też go nie ma prawie wcale.
Przejeździłem wiele km Hondą 1,8/136 Oplowskim 1,8/140
te silniki są wszystkie wolnossące, żeby jechały trzeba je wkręcać więc nie ma to dla autora żadnego znaczenia że coś przy wysokich obrotach ma czegoś więcej.
Dodatkowo Avensis to jest naczelny zgniluch, więc opcja bardzo średnia.
Natomiast autor ma opcję kupić max proste, tanie w utrzymaniu auto, z prostackim silnikiem, dość przestronne, znane gazownikom i mechanikom, 12 km do pracy to nie jest odległość gdzie potrzebuje wyścigi robić