REKLAMA
Witam,
Przyszedł u mnie czas na przesiadkę z hatchbacka na kombi w manualu.
Poszukuje czegoś w budżecie 25 tys, ewentualnie trochę więcej.
Moje typy sa następujące:
- Ford Focus mk3 - silniki diesla 1.5, 1.6 lub 2.0
- Opel Astra - silnik diesla 1.7
Samochód raczej 80-90% trasa, ale dłuższe odcinki tylko od czasu do czasu
Rocznie jak dotychczas w hatchbacku robiłem jakieś 15k rocznie, teraz podejrzewam, ze będzie trochę mniej.
Szukam czegoś w kujawsko-pomorskim, żeby nie szukać za daleko.
Jak na razie znalazłem takie ogłoszenia:
FOCUS:
[link do oferty na Olx wygasł]
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/f ... y4wLjAuMA..
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/f ... y4wLjAuMA..
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/f ... S4wLjAuMA..
[link do oferty na Olx wygasł]
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/f ... C4wLjAuMA..
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/f ... C4wLjAuMA..
ASTRA:
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/o ... i4wLjAuMA..
[link do oferty na Olx wygasł]
Jestem ciekaw opinii na co zwrócić uwagę np przy tych modelach, silnikach, przebiegach i który wygląda na tyle sensownie, żeby pojechać zobaczyć go osobiście.
Nie ukrywam, ze nie jestem wielkim specem od samochodów. Mógłbym sobie zawsze po VINie sprawdzić co mogę np na AutoDNA, mógłbym gdzieś lokalnie zawsze podjechać na stacje diagnostyczna, żeby sprawdzili mi ze swojej strony mając nadzieje, ze nie trafie na znajomego właściciela samochodu. Miernika lakieru nie mam, wiec sam nie sprawdzę.
Może ktoś jeszcze doradzić co zrobić, żeby moc sprawdzić na ile się da. Cudów się nie spodziewam, w takim budżecie nówki nie kupie. Bardziej zależy mi na tym, żeby uniknąć rdzy, jakichś gruntownych napraw, bo ze będę musiał na początek włożyć chociażby w rozrząd a później i tak co jakiś czas trochę pieniędzy wydać to akurat normalne.
Z góry dzięki za wszelkie porady