Otwieranie maski Mercedes w203

09 Sie 2018, 11:32

Witam.
Mam pytanie odnośnie otwierania maski w Mercedesie w203. Ciągnąc za klamke nad pedałami, maska nie reaguje. Jest jeszcze taki dzyndzelek z grilla co wystaje, nie mam pojecia do czego sluzy. Jestem zielony z motoryzacji, wiec prosilbym o wyrozumialosc i pomoc. Dzieki z gory
Jasiu
Nowicjusz

• 09 Sie 2018, 11:47

Jasiu

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

a tak na serio, wpierw posiągasz za wajchę pod kierownicą i maska powinna delikatnie podskoczyć do góry ten dzyndzel który wystaje z atrapy to ''zabezpieczenie'' musisz pociągnąć i maska do góry
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

09 Sie 2018, 12:08

Czyli jednak coś poszło przy zachaczeniu o garaż :( Gdy pociągam za wajche cały plastik odchodzi razem z nią i maska ani drgnie
    Jasiu
    Nowicjusz

09 Sie 2018, 12:38

Jasiu napisał(a):Czyli jednak coś poszło przy zachaczeniu o garaż :(
    coś z maską się stało przy tym incydencie? możesz też poprosić kogoś aby Ci pomógł, jeden niech pociąga za wajchę a drugi probuje manerować maską, dociskać lub odciągać z jednej, z drugiej.
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

09 Sie 2018, 13:50

Podziałało. Dziękuje bardzo :)
    Jasiu
    Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Technika jazdy i nasze nowe drogowe postanowienia
      Technikę, umiejętności oraz kulturę jazdy można poznawać i doskonalić latami. Początek roku jest dobrym czasem, żeby zastanowić się, co jako kierowcy możemy zmienić, aby za kierownicą czuć się bezpieczniej, pewniej i jak ...
      [D] BMW 320i e46 / Lexus IS 200 / Mercedes C200 W203