Ożywienie turbiny

25 Lip 2015, 13:36

Witam.
Krótka sprawa, wstawiłem większe turbo do swojego auta. Moja mamuśka po przejechaniu uznała, że ona tez chce żeby jej tak gwizdało pod maską :lol:
I teraz pytanie, jak ożywić jej turbo w silniku 1.9 dci 120KM? Wyciąc, wywalić coś?
Przyznam się, że nie znam się na tym kompletnie, wszystko zrobi kumpel mechanik. Oczywiście najlepiej jakby to było jak najmniejszym kosztem
Pozdrawiam :)
Harvester
Nowicjusz

Miejscowość: /Poznań
Prawo jazdy: 28 11 2012
Auto: Audi A4 B7 S-Line
Silnik: 2.0TFSI 272+KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

25 Lip 2015, 14:09

Harvester napisał(a):Krótka sprawa, wstawiłem większe turbo do swojego auta

I coś więcej zrobiłeś???

Harvester napisał(a):I teraz pytanie, jak ożywić jej turbo w silniku 1.9 dci 120KM?

Możesz sprecyzować pytanie?
szybki
Moderator - Tuning

Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Typ: Sport/Coupe

25 Lip 2015, 16:33

Chodzi o to zeby bardziej ja było słychać, bo teraz praktycznie zero dźwięku z siebie wydaje.Domyślam sie, ze zeby wczesniej wstawała, tzn.od niższych obrotów musiałbym pojechać i zrobic nowy program? A ja szukam innego rozwiązania

A co do mojej b7, zrobiona turbina, dolot z całym wydechem, bov, i pare innych rzeczy, jak bede miał wiecej czasu to wrzucę ja tutaj na forum :)
Harvester
Nowicjusz

Miejscowość: /Poznań
Prawo jazdy: 28 11 2012
Auto: Audi A4 B7 S-Line
Silnik: 2.0TFSI 272+KM
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

26 Lip 2015, 13:10

Harvester napisał(a):Chodzi o to zeby bardziej ja było słychać, bo teraz praktycznie zero dźwięku z siebie wydaje.Domyślam sie, ze zeby wczesniej wstawała, tzn.od niższych obrotów musiałbym pojechać i zrobic nowy program? A ja szukam innego rozwiązania

W sumie dalej nie wiem o co Ci chodzi bo piszesz o dźwięku turbiny a za chwilę opisujesz kwestie wstawania.

Ogólnie przy kopciuchach i tak nic ciekawego nie zrobisz chyba ze masz worek kasy.