Pajero I jak uterenowić

18 Lis 2008, 20:44

witam
chciał bym pod windować moje pajero ma tyle ile jest to możliwe i bezpieczne. nie ukrywam że jestem początkujący, czytałem o podcięciu nadkoli i błotników oraz o podniesieniu budy na podkładkach i tu nasuwa mi się pytanie czy po podniesieniu budy potrzebne będą jakieś przeróbki ?
jeśli ktoś posiada wiedzę na ten temat ewentualnie jakieś materiały to proszę o kontakt bardzo bym chciał pobawić się w off road od wiosny a standardowym pajero to po suchej łące sobie mogę pojeździć. z góry wszystkim dziękuje pozdro
ferdek
Nowicjusz

18 Lis 2008, 20:53

z pajero I nie jest łatwo, z przodu ma zawieszenie na drążkach, z tyłu resor. najważniejszy jest stan resorów - jak klapnięte to trzeba je wyklepać lub kupić nowe, najlepiej wyższe (wyliftowane), a przód delikatnie podkręcić na drążkach. później kupić opony terenowe i...w teren :wink:
podcięcie nadkoli lub lift budy jest potrzebny gdy chcesz założyć duże koła, ale wydaje mi się, że 31" w zupełności do weekendowych zabaw wokół komina starczy.
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

19 Lis 2008, 20:43

witam karson.
dzięki za odpowiedz ale nie do końca mi o to chodziło.
chcemy z brachem z pajero zrobić coś więcej niż tylko autko na niedzielne wypadu do lasu. wiem ze pajero nie do końca nadaje się na off road (brak blokady mostów), ale nasz budżet jest ograniczony a po za tym udało nam sie wychaczyć pajero w idealnym stanie(dwa lata temu przeszło kapital blachy i motoru), za małą kasę. A więc wycięcie nadkoli już postanowione tylko zastanawiam się jak zrobić lift budy. słyszałem że podkłada się jakieś podkładki ale nie wiem jakie i czy po podłożeniu owych podkładek konieczne są jakieś przeróbki(np. wydłużenie linek, cięgien, drążków
jeśli jest ktoś wstanie mnie oświecić to z góry dzięki
pozdro
ferdek
Nowicjusz

19 Lis 2008, 21:06