Pajero II 2.5 TDI 94' 3d

26 Lis 2008, 21:55

Witam! Przymierzam sie do tego auta, i mam pytanko, jak wygląda jego exploatacja, zużycie paliwa, awaryjność, no i przede wszystkim dzielność w terenie??? Zależy mi na opiniach użytkowników bo statystyki w pismach moto są średnio obiektywne.
piotr84
Nowicjusz
 
Posty: 30
Miejscowość: Bydgoszcz - okolice

26 Lis 2008, 22:26

zużycie paliwa 10-12L, awaryjność jak typowego japończyka - niska, niezły komfort ze względu na niezależne zawieszenie z przodu, dzielny w terenie choć do hardcorowej jazdy przeprawowej niezbyt się nadają. za to w szybkościówkach (szczególnie z silnikiem 3.0 V6) są świetne.
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

27 Lis 2008, 00:28

Słchaj karson, a orientujesz sie może dla czego ta skrzynia super select jest tak bardzo chwalona???
piotr84
Nowicjusz
 
Posty: 30
Miejscowość: Bydgoszcz - okolice

27 Lis 2008, 08:29

bo dzięki niej możliwa jest jazda po suchym asfalcie na włączonym 4x4.
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

04 Gru 2008, 22:17

zgadzam sie z kolega , mam taka skrzynie w moim ale wole na suchym jezdzic tylko na
tylnym napędzie bo na 4 sie niezbyt prowadzi, musi być juz pożądna szutrówa zeby bylo
warto załączyc
fragles
fragles
Nowicjusz
 
Posty: 5

05 Gru 2008, 17:56

witam, może mi ktoś powiedzieć jak 100% oryginał pajero 2.5 tdi daje rade w terenie??? Tzn bez żadnych przeróbek ewentualnie na dobrych oponach terenowych??? Nie chodzi mi o Off road przez duże "O" ale o amatorską jazde w czymś więcej niż przejazd drogą w lesie???
piotr84
Nowicjusz
 
Posty: 30
Miejscowość: Bydgoszcz - okolice
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Tarcze hamulcowe zabezpieczone przed korozją
    Żeliwa są obecnie najpopularniejszym materiałem stosowanym do produkcji tarcz hamulcowych. Decyduje o tym stosunkowo prosta technologia odlewania, dobre właściwości termiczne i łatwa obróbka. Niestety, jak większość ...

05 Gru 2008, 18:38

całkiem nieźle, będziesz zadowolony. opony w rozmiarze 31" powinny wejść bez problemów.
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

06 Gru 2008, 00:32

Bardzo mało jest informacji w sieci na temat tego auta... nie wiesz może Karson jaką może mieć głębokość brodzenia, oraz kąty natarcia i zejścia??
piotr84
Nowicjusz
 
Posty: 30
Miejscowość: Bydgoszcz - okolice

06 Gru 2008, 11:40

po co Ci te dane? głębokość brodzenia zwiększasz zakładając snorkel, kąty natarcia i zejścia regulujesz np założeniem zderzaków rurowych.
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

06 Gru 2008, 15:18

Karson jak juz wczesniej zaznaczyłem chodzi mi o 100% oryginał bez krótkich zderzaków ani snorkela, ewentualnie dość dobre oponki. Poprostu jestem ciekawy jakie możliwości ma pajero w standardzie a w necie praktycznie nie ma info na ten temat.
piotr84
Nowicjusz
 
Posty: 30
Miejscowość: Bydgoszcz - okolice

07 Gru 2008, 12:47

możesz być spokojny, w standardzie daje sobie świetnie radę
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

08 Gru 2008, 01:37

Karson pytanie do Ciebie, czy w tym, przedziale cenowym 15- 20tyś pln możesz śmiało polecić Pajero, jako auto do poruszania się na codzień, oraz do zabawy po pracy w takim sobie terenie, czy jako znawca tematu polecał byś coś jeszcze innego??? Chciał bym zaznaczyć,że krótkie Pajero bardzo mi się podoba, i wyposażenie można trafić całkiem niezłe do porusznia sie w normalnych warunkach(czyt. rodzina).
piotr84
Nowicjusz
 
Posty: 30
Miejscowość: Bydgoszcz - okolice

08 Gru 2008, 08:10

pajero jest fajne, to fakt. niestety miejsca w nim jest nie za wiele, o bagażniku nie wspominając. do lajtowych zabaw (małe błotko, piasek, szuter itp) może być wersja 5d, pomyśl może o longu, miejsca w nim Ci nie braknie :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

09 Gru 2008, 23:16

Karson możesz mi coś powiedzieć o dieslu 2.8??? wyszedł pózniej niż 2.5 wiec automatycznie to się przekłada na cene auta, ale i w pewnym sensie może sie przekładać,że bedzie mniej zajechany... Nie wiem nawet o ile ma więcej mocy, ile pali, i czy były leprze od 2.5
piotr84
Nowicjusz
 
Posty: 30
Miejscowość: Bydgoszcz - okolice

10 Gru 2008, 08:52

silnik 2.8 pierwotnie był używany w półciężarówkach Mitsu. jest ciężki, mocny i trwały, napędzany łańcuchem (rozrząd). zaturbiony (fabrycznie) śmiga świetnie. pali niestety ciut więcej od 2.5 - jakieś 2l, ale na trasie mocy nie będzie Ci brakować.
niestety gorzej w terenie, mimo odpowiedniej mocy, waga robi swoje, tu lepiej wypada mitsu z silnikiem 2.5 :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce