hej sorki ze dopiero dziś ale...
3.0 ma tą samą skrzynie automatyczna ca 2,5 nie wiem jaki masz reduktor u siebie ale na skrzynie pasuje i SS i ES z tą różnicą że wały są różnej długości, sprzęgło tez jest takie samo w obydwu automatach,
jeśli juz grzebiesz przy skrzyni a masz sprytnego pompiarza w okolicy warto podnieść odrobine doładowanie (tak o 0,2-03) i delikatnie grzebnąć dawkę paliwa na pompie, spali o 0,5 litra więcej ale za to o wiele się lepiej zbiera
jedna zasadnicza uwaga jeśli bierzesz automat z anglika to ma odwrotnie wajchy niż europejczyk (zamienione stronami reduktor i lewarek od biegów, do tego z odwrotnej strony masz "overdrive", wypada niewygodnie pod małym palcem) jeśli chcesz przerobić reduktor (masz ES a chcesz mieć SS) to przełożenie w zasadzie jest plug&play z tą różnicą, że SS ma więcej kontrolek których nie będzie na desce (da się spokojnie bez tego żyć) i jest różnica w długości (z tego co pamiętam przedniego) wału.
kupując skrzynie weź od razu poduszki pod skrzynie i reduktor, poduszka pod automat jest droga i trudno dostępna (negocjuj ją w cenie z automatem) w razie czego będzie "na zapas"
tak trochę chaotycznie ale mam nadzieje ze coś ci pomoże
@croochy kolega zmienia zajechany automat na nie zajechany
więc sprzęgło jest identyczne