zajebista skrzynia, tą samą montowano w Toyotach HDJ i wielu innych japońskich autach
sam szukam 2 ale 3,0V6 w automacie w rozsądnych pieniążkach
tu masz co sprawdzić kupując automat
1. Biegi muszą się załączać cichutko.
2. Nie ma prawa ciągnąć na pierwszym biegu (ma się prawie od razu przełączyć na 2). Taki stan wskazuje na potworne zaniedbanie oraz zamulony filtr. Może do prowadzić do zniszczenia skrzyni.
3. Skrzynia ma 4 biegi oraz lockup czwartego biegu dający wrażenie zapięcia piątego biegu. W sumie licząc przełożenia powinno się dać odczuć pięć zmian.
Skrzynia ma prawo pokonywać ciasne ronda na 3 biegu, to nie jest wada braku redukcji a szerokiego zakresu poszczególnych przełożeń.
4. Zmiana na bieg wsteczny może powodować lekkie szarpnięcie ale raczej ledwo wyczuwalne.
5. Po zwolnieniu hamulca samochód musi sam ruszyć zarówno w przód jak i w tył. Musi dać radę bez dodawania gazu poruszać się pod lekkie wzniesienia.
6. Skrzynia nie ma prawa powodować spadków obrotów ani w żadnym wypadku zgaśnięcia silnika. To drugie jest niedopuszczalne i wskazuje na poważną usterkę.
7. Należy sprawdzić jakość i poziom oleju. Poziomy HOT ang COLD. Olej musi być klarowny, różowy bez zapachu przypalenie. Wszelkie odejścia od takiego stanu wskazują na zużycie i zaniedbanie skrzyni.
8. Skrzynia nie ma prawa wykazywać wycieków.
9. klawisz OD na lewarku skrzyni to Over Drive czyli blokada trzeciegu biegu. Wciśnięcie skutkuje wyłączeniem 4 biegu oraz zapaleniem
kontrolki na zagarach.