extrem evolution to kopia Geolandar MT jest to w zasadzie najostrzejsza opona na której jeszcze w miare da się jeździć po asfalcie
śmigałem na takich jakieś 6 sezonów w UAZie i Patrolu bardzo fajna opona, jak się ma czym zakręcić to bardzo fajnie robi w błocie, bardzo dobra na podjazdy i trzyma świetnie na trawersach, fedima jeszcze ma boczny bieżnik który w teorii ułatwia wyjazd z kolein
![Wink :wink:]()
ogólnie dobry wybór do auta które głównie jeździ w terenie a raz na jakiś czas kula się po czarnym, głośna, daje duże opory, na śliskim asfalcie nie najlepsza (jak każda MT ale i tak lepsza od starego goodrysia), do lekkich samochodów bardzo fajny wybór, w błocie, świetnie robi na niskim ciśnieniu (1 bar i mniej) tylko trzeba się zastanowić nad dętkami lub kleić do felgi bo czasem można ją zdjąć przy 0,6-0.8 bara
![Mr. Green :mrgreen:]()
na asfalt trzeba dmuchać przynajmniej 2,2 żeby jechało, inaczej opory mulą auto
aaa jedno piach frezuje prawie tak szybko jak kopie simexa
F-mud to kopia starego BFGoodichMTek czysto turystyczny, dobry do wszystkiego, nie za agresywny, zdacydowanie mniejsze opory niż kopie Geo, na śliskim asfalcie łyżwy, w błocie jako tako, trawersy trzyma jako tako
![Wink ;)]()
lepsza na pewno w piach od Geo, na szutry i turystyczne dalsze wyjazdy bardziej uniwersalna
jeśli patrzysz na opony między 400 a 500 popatrz jeszcze na Kumho KL-71 coś pomiędzy starym BFG a Geo najlepsza z nich na asfalt a w terwnie niewiele ustępuje Geo a od F-mud o wiele lesza, do tego masz nową z 5cio letnią gwarancją
no i BFGoodrich km2- nowy bieżnik Goodrysia, całkiem fajna opona turystyczna, w miare cicha na asfalcie i dobrze trakcyjna w każdych warunkach