Pakowny/kombi do 10k: prosty i oszczędny w trasy

14 Sty 2021, 13:16

Dzień dobry! Chciałbym się serdecznie przywitać gdyż to mój pierwszy post na forum. :)

Na samochodach nie znam się wcale. Szukam pakownego auta do podróży z dużym bagażem (biwaki, kajak na dachu - relingi). Fajnie gdyby można było spać w nim po złożeniu siedzeń. Spodziewam się robić do 25000km rocznie i chciałbym żeby auto było oszczędne (LPG lub diesel) ale nie musi być demonem prędkości. Budżet do 10k uwzględniając początkowe naprawy. Generalnie im taniej tym lepiej zachowując odpowiedni stosunek jakość/cena. Jestem otwarty na propozycje - kryterium to jakość auta choć w tej kwocie to pewnie loteria.

Myślałem o:
Mondeo MK3 kombi
Citroen C5
Peugeot 307sw
Vectra C

I taka fanaberia: Volvo v70 I gen.

Jestem z Poznania i tutaj również pytanie czy jest ktoś z okolicy, kto mógłby pomóc w ewentualnych oględzinach?

Dzięki!
Krasnoluj
Nowicjusz

14 Sty 2021, 21:09

Mondeo MK3 kombi - ok, ale tutaj warto pod uwagę wziąć benzynę, najlepiej 2.0 np.:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Citroen C5, rocznik do 2004 będzie ok, benzyna i diesel 2.0 są ok (poza 2.0 HPI) np.:

Peugeot 307sw - te auto wydaje mi się trochę za małe (w sensie za krótkie), ale trzeba by sprawdzić "na żywo" jak się ten bagażnik prezentuje

Vectra C - tutaj raczej za mały budżet na sensowny egzemplarz

I taka fanaberia: Volvo v70 I gen.- jak znajdziesz zadbany egzemplarz to będzie ok, może coś takiego:
Ossy
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

14 Sty 2021, 21:39

Krasnoluj napisał(a):Mondeo MK3 kombi

spoko, raczej pb (chyba, że diesel 1.8tddi - słabo jedzie i klekocze ale sprawia mniej problemów niż 2.0), uwaga na rdzę

Krasnoluj napisał(a):Citroen C5