Panda 1.1 rok 2003 cena 15000 - czy to nie za dużo?

17 Lut 2008, 15:24

Witam.
Szukam małego bezawaryjnego samochodu do jazdy po i poza miastem. Mam na to 13 - 14000 tys.
Znajoma proponuje Pandę z 2003 z przebiegiem 49000 km. Samochód garażowany, wzięty z salonu, do 2005 serwisowany, nie bity, ma jedną poduszkę powietrzną - kierowcy i nic więcej - chce za nią 15.000 Nie znam się na cenach... :(, ale to chyba za dużo, co zrobić???
Pozdrawiam. Małgorzata
Małgorzata
Nowicjusz

17 Lut 2008, 16:12

wiesz ja zawsze sobie sprawdzam cenny samochód poprzez akcuje na internecie.Zawsze jakiś obraz to daje.Tak przeglądam teraz na allegro to po tyle te Pandy chodzą,pamiętaj też to pewny samochód więc i cenna dość wysoka,do tego chodliwy w Polsce więc jak Ty go nie kupisz to pewnie szybko znajdzie nabywce.
michalmanu
Zaawansowany

Miejscowość: Silesia

17 Lut 2008, 19:34

zgadzam się z kolegą powyżej w takich cenach chodzą te auta
piter36
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Radomsko

03 Mar 2008, 14:21