Parkowanie poza miejscami wyznaczonymi

02 Mar 2011, 16:49

Na danym parkingu są miejsca wyznaczone, czy można parkować poza miejscami wyznaczonymi?
zombal
Nowicjusz

Miejscowość: Dolny Śląsk

02 Mar 2011, 17:03

a ten parking jest jako teren prywatny czy droga wewnętrzna?
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

02 Mar 2011, 17:07

Parking przy markecie "biedronka".
zombal
Nowicjusz

02 Mar 2011, 17:55

to pewnie albo prywatny teren albo droga wewnętrzną.czyli parkujac można obojętnie jak ważne że się wejdzie do ich sklepu :razz: .a tak na poważnie na takiej drodze/parkingu można stawia auto obojętnie jak ale napewno nie będzie mandatu czy odholowania auta za to że nie zmieściłes się na jednym miejscu.a chodzi ci o stanie np na 2miejscach parkingowych czy że gdzieś w trawie przez krawezniki musisz przejechać i dopiero stanąć?
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Rok produkcji: 2002

02 Mar 2011, 23:16

Chodzi o to że ludzie zamiast parkować w miejscach wyznaczonych, parkują na środku parkingu i znacznie utrudniają wyjazd, dziś musiałem stać i czekać aż ktoś odjedzie, bo gość podjechał tak blisko, że nie zostawił mi nawet długości mojego samochodu wolnego miejsca, a obok mnie po obu stronach auta stały, wiem że mogę parkować tyłem (co przeważnie robię), ale dziś mnie pokusiło przodem.
zombal
Nowicjusz