Parkowanie

02 Lip 2011, 09:18

Czy polskie prawo określa minimalną odległość między samochodami (od boku) na parkingu przed np. marketem
joda17
Obserwowany

02 Lip 2011, 10:00

jak mi się dobrze wydaje to szerokość drzwi czyli tyle żeby można było swobodnie wyjść.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

02 Lip 2011, 10:40

Nie wiem, czy prawo to jakoś określa, ale kultura osobista napewno tak :wink:
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

04 Lip 2011, 08:27

Prawo jakoś definiuje to zagadnianie. Toteż mamy prawo zgłosić taki fakt na policję, zwłaszcza jeżeli nas zastawią, wtedy policjant jest zobowiązany wystawić mandat. No a kultura to inna sprawa... :)
Alfako
Nowicjusz

Miejscowość: POLSKA

04 Lip 2011, 12:36

PoRd mówi, że nie można blokować dostępu do innego ,,prawidłowo zaparkowanego'' pojazdu - sprawa jest bardzo dyskusyjna i niejednoznaczna ...

W prawie budowlanym chyba są normy minimum szerokości dla różnych miejsc postojowych - ale nie mam czasu teraz wam tego szukać ...

Jeśli ktoś stoi w poprzek - spokojnie możesz go zastawić i niech dzwoni po policję ...
:lol: :lol:

PoRd art 49
silvo44
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Olkusz
Prawo jazdy: 01 09 1983
Auto: TOYOT YARIS III
Silnik: 1,0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2011

12 Lip 2011, 09:58