Witam, Mam pasata b6 2.0 TDI 2009 rok. Ostatnio wymieniałem u mechanika filtr paliwa po ok 2 tygodniach zauważyłem że z tego filtra wycieka ropa. Cała lewa strona silnika jest obryzgana paliwem wraz z paskiem od alternatora. Pasek zaczął się rozpadać czy ropa na pasku mogła mieć wpływ na jego uszkodzenie?? dodając ze cały osprzęt silnika był wymieniany 2 miesiące temu. proszę o pomoc
Racja pasek od ropy może się rozpaść, do tego może zacząć się ślizgać po kole pasowym wału korbowego, kole pasowym alternator pompy wody itd. Ropa też jest trochę żrąca, a pasek powinien mieć sucho i pracować w suchych warunkach.
Elektryczne i hybrydowe SUV-y – czy to przyszłość motoryzacji? Rynek motoryzacyjny przechodzi obecnie jedną z największych rewolucji w swojej historii. Tradycyjne pojazdy spalinowe powoli ustępują miejsca nowym, bardziej ekologicznym rozwiązaniom. Szczególnie interesującym segmentem ...
Odświeżony crossover Mitsubishi ASX W polskiej ofercie Mitsubishi Motors debiutuje właśnie odświeżony model najpopularniejszego modelu tej marki w Polsce i Europie – crossovera Mitsubishi ASX z nowym silnikiem Diesla. Wzbogacono wyposażenie pojazdu, silnik ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.