Passat b3 1.8 Problem ze sprzegłem

11 Maj 2011, 21:41

Mam problem z passatem b3.Ostatnio mial wymieniona skrzynie biegów z lewarkiem bo stary lewarek byl już "wyrobiony" a na skrzynie 3 i 5 ciężko wchodziły.Z nową skrzynią był tak że jak wbiło sie jedynke to go jakby trzymało puszczal po paru sekundach jak dobrze mu sie przygazowało na innych biegach tez tak bylo,mechanik powiedzial że to przez łozysko oporowe bo było nowe włozone.I teraz miałem tak rano wsiadam do samochodu zapalam wbijam jeden samochod nie idzie 2 nie idzie wsteczny nie idzie nie da sie nim z miejsca ruszyc.Co to może być za przyczyna?Bardzo prosze o fachowa porade:)
lukasz0808
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Kielce

11 Maj 2011, 22:48

Chyba musisz odwiedzić mechanika który Ci to składał.Z tym łożyskiem to niezły tekst.W jakim stanie było sprzęgło? Wygląda że masz za bardzo podciągnięte sprzęgło lub sprzęgło jest do wymiany.
kant95
Zaawansowany
 
Posty: 695
Miejscowość: lublin
Prawo jazdy: 01 01 1981
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

12 Maj 2011, 09:09

Coś jest spartolone, skoro była wymiana skrzyni, to przecież idealna okazja aby spojrzeć na sprzęgło czy nie ma się ku końcowi.
Nowe łożysko zamontowane a co z resztą? Może tuleja która ją pilotuje zardzewiała i się ono zawiesza, możliwe ze docisk ma "bruzdę" od starego łożyska i zaczepia o nowe.
Tak czy siak chyba skrzynia do wyjęcia.
Aha jeszcze warto sprawdzić działanie wysprzęglika, może po zamontowaniu był uzupełniany płyn i uszczelniacze na nowym zaczęły szwankować i zacinają się tłoczyska.
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1012
Miejscowość: koluszki
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wszystkie SUV-y Lexusa: nie tylko hybrydy
    Lexus to jedyna marka w segmencie premium oferująca aż pięć modeli SUV-ów, dostosowanych do potrzeb każdego użytkownika - w tym aż cztery z oszczędnym napędem hybrydowym. Najnowszym i najmniejszym w tej gamie jest ...
    Tarcze hamulcowe zabezpieczone przed korozją
    Żeliwa są obecnie najpopularniejszym materiałem stosowanym do produkcji tarcz hamulcowych. Decyduje o tym stosunkowo prosta technologia odlewania, dobre właściwości termiczne i łatwa obróbka. Niestety, jak większość ...