Passat B5 1.8T - Czy dobra konfiguracja LPG?

22 Kwi 2013, 17:30

Witam

Mam pytanie odnośnie konfiguracji którą zaproponował pewny warsztat:
stag4eco + red magic 3 (do250KM) + wtryski hana2000 + butla w kole

Co sądzicie o tej konfiguracji?
Mam VW Passat B5 1.8T 150Km z 1998 roku.

Pozdrawiam
Michał
Mwawe
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 0- 0-1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: VW Passat
Silnik: 1.8T 150Km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

22 Kwi 2013, 18:29

Stag 4eco może być ale lepsze są 300. Reduktor majicjet bym odpuścił - potrafią być awaryjne. Hany to jedyne dobre obecnie wtryskiwacze więc wybór ok.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

22 Kwi 2013, 18:36

To wychodzi
stag 300+, wtryski hana2000 a jaki reduktor?
Mwawe
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 0- 0-1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: VW Passat
Silnik: 1.8T 150Km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

22 Kwi 2013, 18:38

Kme silwer TURBO będzie znakomity może być jeszcze ACr01
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

22 Kwi 2013, 19:24

A KME SILVER FZ 6 PAROWNIK + ZAWÓR OMB 200KM da rade?
Mwawe
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 0- 0-1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: VW Passat
Silnik: 1.8T 150Km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

22 Kwi 2013, 19:43

Reduktory Turbo mają mocniejsze sprężyny aby były większe przyrosty ciśnienia podczas otwarcia przepustnicy
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    ACC, BSW, LDW - systemy bezpieczeństwa na drodze
    Technologia coraz bardziej wspomaga kierowcę w zachowaniu bezpieczeństwa na drodze. Samochody rozpoznają znaki i ostrzegają o przekroczeniu dozwolonej prędkości, informują o obecności pojazdów w martwym polu a nawet ...

22 Kwi 2013, 19:52

Czyli według ciebie zestaw:
stag 300+, REDUKTOR KME SILVER TURBO + ELEKTROZAWÓR GAZOWY, wtryski hana2000 jest odpowiedni do mojego silnika?
Mwawe
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 0- 0-1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: VW Passat
Silnik: 1.8T 150Km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

22 Kwi 2013, 20:27

Z kolei drugi warsztat zaproponował zestaw:
Stag 300 ISA 2
AC W01 BFC
AC R01 typ 250

lepszy niż ten zaproponowany poprzednio?
Mwawe
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 0- 0-1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: VW Passat
Silnik: 1.8T 150Km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

22 Kwi 2013, 21:13

lepszy, ale nie ma konieczności zakładania AC250.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

22 Kwi 2013, 21:18

no ale czy nie lepiej zostawić sobie jakiś zapas na moc? Myślę tu o AC150 podejrzewam że chodzi o moc silnika na poziomie 150KM....
Mwawe
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 0- 0-1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: VW Passat
Silnik: 1.8T 150Km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

22 Kwi 2013, 21:25

Zapas mocy to zapas wydajności. Wydajnością AC150 starcza do twojego auta. Nie pisze aby nie montować AC250 ale uważam, że nie ma takiej koniecznosci i wolałbym zamontować KME w wersji Turbo.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

22 Kwi 2013, 21:33

no rozumiem. będę pytał jutro o wycenę tego zestawu o którym mówiliśmy. jak będę znał cenę zestawu to wtedy będę decydował co i jak.
Napiszę coś jak będę znał ceny.

Pozdrawiam
Michał
Mwawe
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 0- 0-1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: VW Passat
Silnik: 1.8T 150Km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998