Passat b5 115 km 2000r 1,9 tdi

27 Lis 2010, 21:50

Witam !!!!
Od niedawna jestem posiadaczem tego o to wynalazku ...niepokoi mnie temperatura silnika nawet podczas jazdy potrafi spasc do 70-75 st i taka sie najczesciej utrzymuje zauwazyle ze kreci się tzn. pracuje wentylator (nie od klimy) nawet na wolnych obrotach.
Ostatnio tez miałem przypadek troszke moze i smieszny :grin: ....ale podczas jazdy po przejechaniu juz ok 40km właczyły mi sie same wycieraczki :shock: wczesniej ich nie uzywałem wogóle od kad rószyłem w trase , :idea: troszke zdenerwowany zostawiłem wycieraczki w pozycji jakiej powinny byc ,podczas gdy sa wyłaczone (w dolnym punkcie położenia przy podszybiu jak zwykle spaczywaja)na drugi dzien nic sie z nimi nie dzialo ,czy to moze byc tez wina tego ze wczesniej zanim roszylem troszke dlugo krecilem rozrusznikiem bo mam kiepski akumulator ....musze również wymienic akumulator :cry: a słyszałem ze to nie jest takie proste :?: w dieslach dodam ze to mój pierwszy diesel jak to zrobić zeby mi komputer nie zwariował???
pawel060655
Nowicjusz
 
Posty: 13
Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
  • 28 Lis 2010, 08:58

    Przy wymianie akumulatora niema filozofi,musisz jedynie podstawowe czynności wziąść pod uwage.Auto podepnij pod VAGa i odczytaj faktyczną temperature.Jeżeli czujnik podaje niepoprawną wartość to sterowanie/załączanie wentylatora będzie odbywało się wcześniej.W innym przypadku termostat do wymiany.Ale w pierwszej kolejności wymień akumulator.Co do wycieraczek,sprawdz czy masz czujnik deszczu w aucie i jest włączony.
    Leopard
    Początkujący
     
    Posty: 225
    Miejscowość: zachodniopomorskie

    28 Lis 2010, 14:48

    a jak sprawdzic czy jest ten czujnik deszczu zadna z kontrolek mi sie nie swieci ...piszesz zeby podpiac go pod VAGa co to niby jest i gdzie to znajde ...
    dzieki za rade Leopardzie pozdrawiam
    pawel060655
    Nowicjusz
     
    Posty: 13
    Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Toyota Prius Plug In Hybrid dla Księcia Monaco
      Prius Plug In Hybrid jest pierwszym samochodem hybrydowym Toyoty z możliwością ładowania baterii z gniazdka elektrycznego. W trybie elektrycznym (EV) samochód przejeżdża 25 km, bez emisji dwutlenku węgla, tlenków ...